וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל מחווה מיוחדת לקצין שנפל: אבדיה חזר לשחק, וקלע 2 נקודות

פורוורד וושינגטון רשם הופעה ראשונה בקדם העונה והוסיף 6 ריבאונדים בניצחון 106:131 על הניקס. על נעליו הופיעה הקדשה לאיתי כהן ז"ל. שלשת ניצחון לסטף קרי

כדורגלן העבר אחמד מידו פונה לצופים ותוקף את ישראל והקבוצות באירופה/מתוך הרשתות החברתיות

אחרי חודשים ארוכים בלי לשחק וכשברקע המלחמה בישראל, דני אבדיה חזר הלילה (בין רביעי לחמישי) לפעילות, כשרשם את הופעת הבכורה שלו במשחקי קדם העונה של וושינגטון. הפורוורד שנעדר משני המשחקים הראשונים של קדם העונה בעקבות כאבים בגב, קיבל את המקום בחמישייה מול ניקס במדיסון סקוור גארדן, וסיים עם 2 נקודות (1 מ-4 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חסימה וגם איבוד אחד ב-15 דקות.

אבדיה עלה לפרקט עם הקדשה מיוחדת לסגן איתי כהן ז"ל, קצין יחידת יהל"ם שנרצח בקרב בקיבוץ עלומים, שאת שמו כתב אבדיה על נעליו כדי להנציח את זכרו. כמו כן, כתב באנגלית "Stand With Israel" ("עמדו לצד ישראל").

המחווה של אבדיה

אבדיה קיבל את המקום בחמישייה בהיעדרו של קייל קוזמה והציג יכולת סבירה, כשאת הסל היחיד שלו הוא משיג בקליעה מחצי מרחק. הגנתית, הוא הופקד על כוכב הניקס ג'וליוס רנדל והצליח להצר את צעדיו רק במידה מסוימת.

זה היה הניצחון השלישי של וושינגטון בקדם העונה, ומי שהוביל אותה שוב היה המצטרף הטרי ג'ורדן פול, שהפגיז 41 נקודות, 29 מהן במחצית הראשונ. מייק מוסקאלה הוסיף 20 וטיוס ג'ונס תרם 13 ו-7 אסיסטים, במשחק מוצלח של השחקנים החדשים בקבוצה.

את הניקס הוביל ג'וליוס רנדל עם 20 ו-10 ריבאונדים, אר ג'יי בארט הוסיף 19. אבדיה והוויזארדס יעלו לפרקט שוב בלילה שבין שישי לשבת, אז יתארחו אצל טורונטו.

עוד ב-NBA: סטף קרי כבר מוכן לעונה. כוכב הווריירס כיכב עם 30 נקודות בניצחון 115:116 על סקרמנטו, כולל שלשת ניצחון בשנייה האחרונה, אחרי שקלע 13 נקודות בשתי הדקות האחרונות. דיארון פוקס הוביל את הקינגס עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים.

ויקטור וומבניאמה וסן אנטוניו ניצחו 103:117 את יוסטון, במשחק אותו סיים כישרון העל הצרפתי עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ושתי חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully