וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של ירון שי לאוהדי ואנשי הפועל תל אביב: "הייתם טיפת אור בחושך"

הילה שי במכתב תודה לקהל ולקבוצה: "התרגשתי בטירוף לראות את הקבר של ירוני נצבע באדום. התרגשתי עד דמעות ממשפחת הפועל תל אביב שהיא הרבה יותר מקבוצת ספורט"

לזכר אוהדי הפועל תל אביב שנרצחו במהלך מלחמת עזה/ספורט1

לפני שמונה ימים ליוו רבים מאוהדי הפועל תל אביב את סמל ירון שי בדרכו האחרונה. שי בן ה-21, בנו של השר לשעבר יזהר שי, נפל במהלך הלחימה בעוטף עזה והערב (רביעי) פרסמה קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב את המכתב שקיבלה מהילה, אמו של ירון ז"ל.

"משפחת הפועל היקרה, שבוע עבר מאז קבלנו את הבשורה המרה על נופלו של ירוני שלנו, גיבור ישראל, בשמירה על גבולות מדינת ישראל. שבוע שבו כבה האור שלנו ובתוך החושך הגדול הזה, הייתם אתם, אוהדי הקבוצה ושחקניה, טיפת אור בחושך.

"התרגשתי עד דמעות לראות את נהר האוהדים ששטף את שטח בית העלמין, התרגשתי להבין איזו התארגנות מרגשת של סידורי נסיעה לקדימה לקחו על עצמם אוהדים, התרגשתי לראות בין הנוכחים שחקני העבר ושחקני ההווה, התרגשתי בטירוף לראות את הקבר של ירוני נצבע באדום. לראות את הביקורים שלכם בשבעה, התרגשתי עד דמעות ממשפחת הפועל תל אביב שהיא הרבה יותר מקבוצת ספורט".

הילה המשיכה: "אין מילים בפי להודות לכל מי שלקח חלק בתמיכה של משפחתנו. כל אחת ואחד מכם נכנס עמוק עמוק לליבינו. הייתם חלק מאיתנו ברגעים הקשים בחיינו. אנחנו מחכים להיפגש איתכם ביציע, לשוב ולעודד את הקבוצה בשמנו וגם בשם נוני שלנו.

"שלכם תמיד באדום, הילה שי, אמא של ירון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully