וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוריה מסרבת לבקשת מכבי ת"א לדחות את המשחק: "גם אצלנו נלחמים"

האוקראינים הציעו לצהובים לארח בלובלין וגם להחליף ביתיות, אך דורשים בתוקף שהמשחק יתקיים כמתוכנן ב-26 באוקטובר. אופ"א תכריע

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

מכבי תל אביב הודיעה ביום שני על בקשתה הדחופה לדחות את המשחק הקרוב בקונפרנס ליג, נגד זוריה האוקראינית שאמור להיערך כבר בעוד שמונה ימים באצטדיון בלומפילד. היום (רביעי) נמסרה תגובת האוקראינים, שמצדם שמסרבים לדחיית המשחק ודורשים שייערך כמתוכנן ב-26 באוקטובר, יום חמישי הבא.

"אנחנו מבינים את הסיטואציה בישראל, שנמצאת במלחמה נגד טרור בשטחי המדינה ומתמודדת עם אובדן של אנשים רבים. למרות זאת, צריך לזכור שבאוקראינה מתנהלת מלחמה כבר כמעט 10 שנים ושהאנשים שלנו, האוהדים שלנו, עברו הרבה. היינו צריכים לעזוב את הבתים שלנו ולהתחיל את החיים מחדש. למרות תקופות קשות, זוריה מעולם לא ביקשה לדחות משחק באירופה. גם עכשיו זוריה נודדת בין מדינות במשחקיה ונוסעת 15-20 שעות באוטובוס כשצריך כדי לארח את משחקיה בפולין ואז חוזרת לאוקראינה".

שחקן זוריה לוגנסק אדוארדו גררו. מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק, אתר רשמי
אדוארדו גררו, אקס מכבי תל אביב ושחקן זוריה כיום/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של זוריה לוגנסק

בהמשך לפרסומים אישרה זוריה כי הגישה למכבי שתי הצעות בניסיון לסייע: "הצענו למכבי תל אביב עזרה באירוח המשחק במגרש בלובלין (פולין, שם זוריה מארחת את משחקי הבית שלה באירופה) וגם הצענו להחליף ביתיות, אבל מכבי תל אביב סירבה ודרשה לדחות את המשחק לנובמבר. בנובמבר יש לנו לוח משחקים עמוס מאוד, עם משחקים באירופה, בליגה ובגביע האוקראיני. צריך גם לקחת בחשבון את הקשיים הלוגיסטיים שמקשים לנו גם ככה בתור קבוצה ממדינה שנמצאת במלחמה וממשיכה להיאבק למען עצמאותה, ולא רוצה להזניח את התחרויות המקומיות בהן היא משתתפת. לכן, לא מקובל על זוריה שהמשחק יידחה. אנחנו מוכנים לשחק כדורגל על פי התקנות ולוח השנה של אופ"א והליגות המקומיות".

בינתיים לא נמסרה אף הודעה מאופ"א, אך הציפייה היא שביממה הקרובה תתקבל החלטה רשמית שלפיה יצטרכו לפעול שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully