וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיץ שקר, ומאשים בסתימת פיות: הנאום ה"מרגש" של אחמד מידו

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 18:37

כדורגלן העבר המצרי פתח את שידורי הכדורגל עם פנייה לעולם וטענות שקריות בשידור חי: "ישראל עושה פשעים והפציצה בית חולים, חובתנו לחשוף את האמת. פונה למועדוני אירופה: די להשתיק את הכדורגלנים"

בוידאו: צה"ל: הפיצוץ בבית החולים ברצועה - שיגור כושל של הגי'אהד האסלאמי/דובר צה"ל

אחמד מידו, כדורגלן העבר המצרי שמשמש כמגיש לשידורי הטלוויזיה של משדרי הכדורגל המקומיים, פתח אתמול (שלישי) את השידור בפנייה באנגלית אל העולם, ובה הוא לכאורה מבקש צדק ואמת על המלחמה בעזה. האירוניה היא שמידו עשה זאת בזמן שהוא טוען שישראל הפציצה בית חולים בעזה, למרות ההוכחות על כך שהפיצוץ נגרם בגלל שיגור של הג'יאהד האיסלאמי.

הנאום של מידו

"אני אחמד מידו, כדורגלן העבר ממצרים, בדרך כלל אני מנחה את התוכנית הזאת בערבית, כי רוב הצופים מהמזרח התיכון ומצפון אפריקה, אבל הפעם החלטתי לפתוח את דבריי באנגלית, בתקווה שזה יגיע לכל העולם.

"פלסטין סובלת. והיא סובלת שנים. זו חובתנו לחשוף את האמת. פשעים מבוצעים בה בכל דקה, כולאים את אזרחיה, כולל נשים וילדים. הם מותקפים על ידי הכוחות העוצמתיים ביותר של הצבא הישראלי.

"בזמן שאני מדבר פה איתכם, הצבא הישראלי תוקף אזרחים ובית חולים בעזה. רק היום 500 אזרחים וילדים איבדו את חייהם. זו האמת, וכל האמת. אלה הן העובדות שהתקשורת מעלימה מכם.

"היום, למרבה הצער, למדתי שכמה מועדונים מאירופה הענישו בחומרה שחקנים שלהם, שהביעו סולדריות עם אחיהם הפלסטינים. בבקשה, תפסיקו להשתיק את הקול שלהם. תנו לשחקנים את החופש להביע את דעתם - החופש שאתם מאפשרים רק כאשר הוא משרת את המטרות שלכם. שאלוהים ישמור על פלסטין".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן טוטנהאם בשנת 2006, אחמד חוסאם מידו. Alex Livesey, GettyImages
שחקן טוטנהאם בשנת 2006, אחמד חוסאם מידו/GettyImages, Alex Livesey

זו לא הפעם הראשונה בה מידו מתבטא נגד ישראל. ב-2012, בזמן מבצע "עמוד ענן", החלוץ צייץ: "אלוהים, שרוף כבר את ישראל" - ציוץ שבגינו שוחרר מברנסלי האנגלית. מידו בן ה-40 התפרסם כאישיות בעייתית כבר מתחילת הקריירה, ונחשב לפספוס גדול. בצעירותו הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם הכדורגל, אבל אחרי שעזב את אייאקס בה פרץ לתודעה, לא הפסיק להסתבך ולהיכשל.

בסך כל, הוא עבר לא פחות מ-12 קבוצות בקריירה עד שפרש בשנת 2013. בשנים האחרונות הוא מנסה את מזלו בתור מאמן, אבל רחוק מלהיות סיפור הצלחה. בין היתר הוא עמד על הקווים של זמאלק ואל וואחדה המצריות, ולאחרונה אימן את עיסמאילי המקומית עד שפוטר אחרי תשעה מחזורים בלבד. כיום הוא מנחה תוכניות טלוויזיה, בהן הוא מרבה להביע את דעותיו שלא תמיד זוכות לפופולריות רבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully