וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרה לו גם במכבי תל אביב": הסיבה לפיטורי ואן לוון משחטאר

באוקראינה חשפו כי המאמן ההולנדי סיים את דרכו בתום שלושה חודשים בלבד בעקבות יחסיו עם מספר שחקנים: "התייחס אחרת לאלו שהגיעו תחתיו"

שערי השבוע/ספורט1

שחטאר דונייצק הודיעה השבוע על פיטורי המאמן פטריק ואן לוון לאחר שלושה חודשים בלבד בתפקיד ובאוקראינה ניסו להבין מה הסיבה לכך. שחטאר אמנם ניצחה רק חמישה מתשעה משחקים בליגה האוקראינית וירדה למקום השלישי, אבל בליגת האלופות רשמה מהפך אדיר בניצחון 2:3 על אנטוורפן בבלגיה לפני שבועיים וגם במשחק הכנה שערכה בסוף השבוע ניצחה. יממה לאחר מכן, הגיעו הפיטורים.

על פי הפרסומים באוקראינה הבוקר (רביעי), מתברר שהסיבה היא חילוקי דעות בין ואן לוון לבכירי המועדון ומספר שחקני סגל. "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו", נכתב באתר "prsport", "גם במכבי תל אביב הוא הסתכסך עם שחקנים. הגישה שלו ושל הצוות שלו הייתה רעה וגם התוצאות הושפעו מכך".

פטריק ואן לוון, מאמן שחטאר דונייצק. רויטרס
"קרה לו גם במכבי תל אביב". ואן לוון/רויטרס

עוד נכתב כי ואן לוון "לא הצליח למצוא שפה משותפת" עם אנשי מועדון ושחקנים וביניהם טראס סטפננקו, גאורגי סודאקוב וירוסלב ראקיצקי שבין השאר התרעמו על כך שואן לוון הפך את ארטם בונדרנקו לשחקן ספסל ושהוא מתייחס אחרת לשחקנים שהיו בקבוצה לפני הגעתו ולכאלו שהגיעו תחתיו או נשארו בקבוצה בזכותו.

נזכיר כי הקיץ הצטרף לקבוצה סתיו למקין, בלם נבחרת ישראל שפצוע בימים אלו ויהיה מעניין לראות כיצד יושפע מעמדו מהשינויים בקבוצה. למאמן הזמני מונה דריו סרנה, המנהל המקצועי שעשוי לעמוד על הקווים גם בשבוע הבא נגד ברצלונה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully