וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של קווין פורטר מכחישה: "הוא לא היכה אותי"

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 10:37

הגארד שוחרר מיוסטון ועשוי לסיים את דרכו ב-NBA, חברתו לשעבר טוענת שהחשדות נגדו שגויים: "ויכוח של פחות מ-10 שניות, התביעה לא דיברה איתי"

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

חברתו לשעבר של קווין פורטר ג'וניור אמרה שהגארד המושמץ ששוחרר מיוסטון רוקטס "לא היכה אותי" במהלך קטטה לכאורה במלון בניו יורק בחודש שעבר שהובילה למעצרו.

"הוא אף פעם לא הרים את ידיו והכה אותי", אמרה קייסרי גונדרזיק, שחקנית WNBA לשעבר, "והוא בהחלט לא נתן לי מספר אגרופים בפרצוף. זה שקר. אין לי שום פציעות שתומכות בטענה הזו".

פורטר נעצר לאחר התקיפה לכאורה והואשם בתחילה במספר סעיפי תקיפה, כולל חניקה. עם זאת, התביעה במנהטן ביטלה את אחד מאישומי התקיפה לאחר שהודתה כי בניגוד לטענה הראשונית - פורטר לא שבר את חוליות הצוואר של גונדרזיק במהלך התקרית.

קווין פורטר ג'וניור לצד קייסרי גונדרזיק, שחקנית WNBA לשעבר. GettyImages
קווין פורטר ג'וניור לצד קייסרי גונדרזיק, שחקנית WNBA לשעבר/GettyImages

דובר המשטרה אמר זמן קצר לאחר התקיפה לכאורה כי השוטרים דיווחו שלגונדרזיק היה "חתך בצד ימין של פניה והיאה התלוננה על כאבים בצווארה". היא פונתה לבית החולים להערכה. גונדרזיק אמרה שהתובעים לא חיכו לשיחה איתה לפני שפרסמו פרטים על פציעתה. "זה קרה מהר מאוד, לא ברמה של מה שדווח", אמרה. "וזה היה ויכוח שהתרחש בחדר ולא נמשך אפילו 10 שניות".

פורטר שלשום הועבר בטרייד לאוקלהומה סיטי ת'אנדר, אבל הקבוצה צפויה לוותר עליו ולשחרר אותו, ולהותיר אותו ללא קבוצה.

יש לציין שאחותה של גונדרזיק כתבה על התקרית בחודש שעבר: "הוא ניסה להרוג את אחותי, היא יכלה להיות עכשיו מתה... אם נראה לך שאתה יכול לגעת באחותי ושלא ייגעו בך, תיזהר... תתפלל שתוכל להמשיך ללכת, בטח שלא לשחק כדורסל". בארה"ב טוענים האם זו האמת ומדובר בהתנהגות מפוקפקת של המשטרה, או שהיא מתנהגת כקורבן אלימות, שמכחישה ומגנה על התוקף.

אין זו הפעם הראשונה ששמו של פורטר עולה לכותרת בהקשר שלילי. הגארד החל את הקריירה בקליבלנד, אך בעקבות פרשות של אחזקת נשק והתפרעות בחדר ההלבשה נשלח לרוקטס. השחקן בן ה-23 היה חתום על חוזה ארוך טווח, אך בשל עברו הבעייתי רק העונה הקרובה הייתה מובטחת בחוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully