וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע ברצועה הצולבת ובמניסקוס: ניימאר בספק לקופה אמריקה

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 23:33

כוכב נבחרת ברזיל שנפגע בברכו השמאלית בהפסד 2:0 באורוגוואי והוחלף עוד לפני המחצית, זקוק לניתוח וייעדר תקופה ארוכה

תקציר: אורוגוואי - ברזיל 0:2/ספורט1

נבחרת ברזיל הפסידה לראשונה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2026 כאשר נוצחה 2:0 באורוגוואי, אבל מה שהטריד יותר מכל היום (רביעי) את הברזילאים זו פציעתו של ניימאר בברך. חלוץ אל הילאל פונה מכר הדשא במונטבידיאו רגע לפני הירידה למחצית, כשהוא נאנק מכאבים ודמעה או שתיים זולגות מעיניו.

ניימאר נפגע בברכו בדקה ה-44 בעקבות נחיתה לא טובה על רגלו בניסיון לעבור את מנואל אוגרטה, שביצע עבירה קלה במרכז המגרש. ניימאר מיד עם הנפילה החזיק את ברך שמאל ועם ידו הכה בחוזקה מספר פעמים על כר הדשא כדי להמחיש את הכאבים. הצוות הרפואי נכנס במהרה לטפל בו, אבל עוד לפני המחצית הורה על חילוף ורישרליסון עלה מהספסל.

לאחר סדרת בדיקות שעבר, התברר כי ניימאר סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית של ברכו השמאלית וגם מקרע במניסקוס. הוא זקוק לניתוח ולמעשה סיים את העונה, כאשר בברזיל מקווים שיהיה כשיר לקופה אמריקה - אליפות דרום אמריקה שתיערך בארה"ב הפעם ותחל ב-20 ביוני.

האם יחזור בזמן לקופה אמריקה?

ניימאר נפצע במהלך המשחק של נבחרת ברזיל באורוגוואי. רויטרס
רק בריאות. ניימאר לאחר הפגיעה/רויטרס

כ-90 מיליון יורו שילמה הקיץ אל הילאל לפריז סן ז'רמן עבור צירוף הברזילאי בן ה-31, שבשלושה משחקים בליגה הסעודית עדיין לא כבש, אלא רק פעם אחת בליגת האלופות של אסיה. לצערו הרב של ניימאר, הוא ידע מספר פציעות לא פשוטות בקריירה, האחרונה שבהן הייתה בקרסול בפברואר האחרון והשביתה אותו למספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully