וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נהנה מכל רגע: "הנבחרת מזכירה לי את ברצלונה הגדולה בהיסטוריה"

אחרי עוד צמד נפלא ועוד הצגה במדי ארגנטינה, הפרעוש משווה בין הנבחרת לבארסה של גווארדיולה ומסביר מה הופך אותו ל"רעב מתמיד", גם אחרי ששבר עוד שיא. וגם: רגע הגאונות שגרם לאוהדים בלימה "להתהפך"

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

כן פצוע, לא פצוע - כשליאו מסי מגיע לנבחרת ארגנטינה בשנים האחרונות, הוא נהנה מכל רגע. הפרעוש שהיה מושבת בתקופה האחרונה כיכב ולהטט בניצחון 0:2 של ארגנטינה על פרו עם צמד נהדר ואופייני, עם שתי בעיטות בנגיעה חדה ברגל שמאל, שהביא אותו ל-106 שערים במדי הנבחרת ול-821 שערים בקריירה. בזכות הצמד, מסי הפך לגדול הכובשים במוקדמות הקונמבול בכל הזמנים עם 31 שערים, שניים יותר מחברו הטוב לואיס סוארס.

שני השערים המצוינים של מסי שמרו את האלביסלסטה במקום הראשון בבית הדרום אמריקאי עם מאזן מושלם, ובסיום המשחק אפילו האוהדים הפרואנים הריעו לו. רגע אחד של גאונות בו מסי היתל בשלושה שחקנים של פרו בחלק המגרש של ארגנטינה, סחט תשואות מהקהל והזכיר שגם בגיל מתקדם ואחרי שכביכול זכה כבר בכל תואר אפשרי, מסי עדיין יחיד במינו, ועדיין רעב.

"סקאלוני מזכיר לנו שוב ושוב שהקופה אמריקה מאחורינו, גביע העולם מאחורינו, שהתחלנו מסע חדש והתחלנו מאפס. אנחנו מבינים שלשחזר את מה שכבר השגנו יהיה עוד יותר קשה, ולכן אנחנו רעבים מתמיד", אומר מסי, שהיה כבר מי שתהה האם הגיע לשובע אחרי הזכייה במונדיאל.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מול שחקני נבחרת פרו. Leonardo Fernandez, GettyImages
מלהטט, ומאושר. מסי/GettyImages, Leonardo Fernandez

המהלך שהזכיר גם לאוהדי פרו: זכינו לצפות בגדולה

הלכידות, המחויבות והתיאום בנבחרת, מזכיר למסי את ברצלונה הגדולה של פפ גווארדיולה. "הנבחרת שלנו מרשימה מאוד, ומשתפרת ממשחק למשחק. ברצלונה ההיא הייתה הקבוצה הגדולה בהיסטוריה, קשה להגיע לרמה שלה, אבל אני מאמין שאנחנו די קרובים לזה עכשיו, לאור מה שהראינו ולאור ההישגים שלנו עם הזכייה בקופה אמריקה ובמונדיאל. יש לנו שחקנים נהדרים וסגנון שלא משתנה, לא חשוב מי היריבה. יש תחושה שהנבחרת מאוד משוחררת, משחקת בחופשיות, עם המון ביטחון. אחרי הזכייה במונדיאל, הרבה השתחרר מאיתנו. עכשיו אנחנו פשוט נהנים. תענוג לשחק בנבחרת".

ליאונל סקאלוני מצידו ממשיך להתמוגג ממסי, ומהאופן שבו הנבחרת יודעת להפעיל אותו כבר כמעט בצורה עיוורת. "מסי שיחק היום כאילו לא הייתה לו שום פציעה, כאילו הוא בכושר הרגיל שלו. הנבחרת כבר הבינ היטב מה הסגנון שיוביל אותה ואת ליאו להצלחה, כולם מרגישים בנוח ולכן אנחנו נראים כל כך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully