וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה מחכה למכבי ת"א: "משחק די מוזר, המצב של היריבה מורכב"

הכתומים שרוצים להישאר מושלמים מחמיאים לצהובים: "מאומנים היטב ושיחקו נהדר נגד פרטיזן. צריכים להמשיך בדרך שלנו" (רביעי, 21:30)

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

אחרי כמעט שבועיים ללא פעילות, מכבי תל אביב תעלה מחר (רביעי, 21:30) למשחק ראשון מאז פרוץ המלחמה כשתתארח אצל ולנסיה ביורוליג. אמנם מדובר במחזור השלישי במפעל, אך בעקבות דחיית המפגש נגד מילאנו בשבוע שעבר, לעודד קטש יהיה זה המשחק השני העונה. המשחק במקור היה אמור להיערך בהיכל ביד אליהו, אך בעקבות המצב הבטחוני הוחלט להחליף את הביתיות והספרדים הם אלו שיארחו.

מאמן ולנסיה אלכס מומברו התכונן למפגש: "זה משחק די מוזר בגלל המצב. אם נדבר מבחינה ספורטיבית, ליריבה היה משחק טוב מאוד נגד פרטיזן בלגרד, היא שיחקה כדורסל מצוין. הם מאומנים היטב וזה בטוח יהיה משחק קשה ומורכב". על שחקן הקבוצה סמי אוג'ליי אמר: "בדקנו את מצבו ונראה אם הוא יהיה כשיר למחר. הצוות הרפואי עושה את המיטב כדי לוודא שכל השחקנים מגיעים במצב הטוב ביותר".

הקפטן ויקטור קלאבר הוסיף: "צריך להתרכז בעצמנו. יודעים שהמצב מורכב עבור מכבי תל אביב. הם היו צריכים לעזוב את המדינה ולמצוא דרך להתאמן ביחד. מבחינתנו, נצטרך להמשיך באותה הדרך שבה התחלנו וננסה להוסיף עוד ניצחון".

שחקן מכבי תל אביב חסיאל ריברו. ברני ארדוב
פוגש את האקסית. ריברו/ברני ארדוב

ולנסיה נמצאת בכושר נהדר עם רצף של שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל מאזן 0:2 ביורוליג עם ניצחונות ביתיים על פנרבחצ'ה ומונאקו. ההיסטוריה הקרובה בין הקבוצות מעידה כי השתיים צריכות לצפות למשחק צמוד, שכן ארבעת המפגשים האחרונים באולמה של ולנסיה הסתיימו בהפרש של שלוש נקודות ומטה. עבור ג'יימס ווב וחסיאל ריברו המשחק יהווה ביקור אצל הקבוצה שבמדיה שיחקו בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully