וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן היריבה ספג איומים, מכבי מינכן נאלצה לבטל את משחקיה

המלחמה בישראל הביאה לעלייה במתיחות בגרמניה: "בלתי נסבל שזה קורה במועדון חובבני. זה נורא מפחיד. מדובר בילדים"

בווידאו: ספינות הטילים אח״י עוז ואח״י מגן מדגם ׳סער 6׳ בתקיפה מבצעית ראשונה לשטח רצועת עזה/דובר צה"ל

המלחמה שפרצה בישראל בעקבות מתקפת הטרור של החמאס משפיעה גם בגרמניה, אפילו בליגות נמוכות. היום (שלישי) הודיע המנהל הספורטיבי של מכבי מינכן לסוכנות הידיעות הגרמנית כי המועדון נאלץ לבטל את משחקיו בכל שכבות הגיל בסוף השבוע האחרון "ממגוון סיבות".

"לצערנו הייתה סיטואציה שבה התקשרו למאמן של אחת היריבות שלנו והוא קיבל איומים רציניים לבל יתייצב למשחק נגדנו", סיפר המנהל הספורטיבי ארמנד פרסר. "עצם העובדה שזה קורה במועדון חובבני היא בלתי נסבלת. זה נורא מפחיד. אנחנו מדברים כאן על ילדים, קבוצות עד גילי 9 ו-10".

במועדון, שמפעיל כ-200 שחקנים בסך הכל וקבוצת הבוגרים שלו מתחרה בליגה אזורית, ממשיכים בשגרת האימונים למרות המתיחות שעלתה על רקע ההסלמה בסכסוך הישראלי-פלסטיני. שלשום חזרה לפעילות מכבי ברלין במשחק ידידות תחת אבטחה חסרת תקדים של 45 שוטרים, כשביציע היו 60 איש בלבד.

תנועת מכבי גרמניה הזהירה בתוקף מפני "עלייה מחודשת באנטישמיות ובשנאת יהודים במדינה ובמגרשי הספורט" בעקבות פרוץ המלחמה בעזה. השכנה מינכן 1860 הביעה סולידריות עם מכבי ומסרה בהודעה רשמית: "אסור שתהיה לעוינות כלפי יהודים מקום ברחובות שלנו או במגרשים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully