וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבצע ארצי": ולנסיה מתכוננת למשחק המתוח מול מכבי תל אביב

700 אנשי אבטחה יגיעו לאולם ביום רביעי בערב, חלקם סמויים. הצהובים אמורים לנחות בטיסה פרטית חשאית, עם אבטחה מתוגברת משלהם. ב"מארקה" נטען: "מהמשחקים הרגישים בתולדות ולנסיה. היו שמועות על ביטולו, אך ביורוליג הכחישו"

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח מחר (רביעי, 21:30) בוולסיה, במשחק שהוגדר כ"אירוע בסיכון גבוה". על כן, לא פחות מ-700 אנשי אבטחה (חלקם סמויים) יהיו באולם, כשלפי חברת העירייה פילאר ברנבה רשויות המשטרה "עובדות במשך מספר ימים" על מה שמוגדר כ"מבצע ארצי".

"אני רוצה לבקש מאוהדי ולנסיה לקצת סבלנות, כי הכניסה לאולם תהיה איטית יותר", אמרה ברנבה. כשנשאלה האם עיריית ולנסיה שקלה למנוע את קיום המשחק, השיבה: "אנחנו יודעים שיש מספר ליגות אחרות שהחליטו לבטל משחקים של קבוצות ישראליות, אבל זו החלטה של היורוליג".

בתקשורת הספרדית העריכו כי מכבי תל אביב תגיע בשעות הערב מקפריסין בטיסה פרטית, עם צוות אבטחה פרטי מתוגבר בהשוואה למשחקי חוץ אחרים, ותערוך אימון באולם לה פונטנה מחר בבוקר. כזכור, המשחק אמור היה להיערך בכלל בתל אביב, אולם הקבוצות החליטו להחליף ביתיות.

"ולנסיה מתכוננת לאחד המשחקים הרגישים בתולדותיה", נכתב ב"מארקה". "למרבה הצער, מורכבות המשחק לא קשורה בספורט. הטיסה של מכבי תל אביב חשאית, מעט מאוד אנשים יודעים מתי היא תנחת ובאיזה מלון תישן הקבוצה. שר הפנים הכריז על המשחק כבעל סיכון גבוה, וכל זאת רק מקבל משנה תוקף אחרי הטריר בבריסל אמש. יש שמועות על דחיית המשחק, ולצד זאת שמועות שגם המשחק של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס ביום שישי יידחה, אך ביורוליג הכחישו".

עודד קטש עם שחקני מכבי תל אביב. Georgia Saranti,
היריבה מתעסקת גם בעניינים שלא קשורים בכדורסל. קטש והשחקנים/Georgia Saranti

עוד נטען כי "ולנסיה חוששת מאוד מהמשחק. יש חוסר ודאות גדול, וכולם מקווים שהמשחק יעבור בשלום, כולל האוהדים שככל הנראה יגיעו במספרים נמוכים יותר בגלל הפחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully