וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון משכנע למדר ופנרבחצ'ה, ברצלונה וריאל מדריד עדיין מושלמות

6 נקודות לישראלי ב-69:83 על פנאתינייקוס, הבלאנקוס גברו על ז'לגיריס והקטלאנים על פרטיזן בחוץ, אולימפיאקוס הפסידה במילאנו

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

שבוע יורוליג כפול יצא לדרך הערב (שלישי) עם שישה משחקים. ברצלונה וריאל מדריד נותרו מושלמות, ים מדר ופנרבחצ'ה גברו על פנאתינייקוס, אולימפיאקוס הפסידה במילאנו ואנאדולו אפס רשמה ניצחון בכורה.

פרטיזן בלגרד - ברצלונה 92:83

תצוגה משכנעת של האורחת מקטאלוניה, ששמרה על היתרון היציב שבנתה ברבע הראשון. המאמן רוג'ר גרימאו שמר על מאזן מושלם ביורוליג אחרי והוסיף עוד ניצחון משכנע אחרי אלה מול אנאדולו אפס ואולימפיאקוס, כאשר ניקולאס לאפרוביטולה ניצח על המקהלה עם 20 נקודות. ג'יימס נאנלי בלט מנגד עם 14 נקודות, הסרבים נכנעו במשחק הבית הראשון שלהם העונה וירדו למאזן 2:1.

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס 69:83

הטורקים רשמו תצוגת תכלית מול היוונים, וההפרש אינו משקף את הבליץ של המארחת כבר מהרבע הראשון. פנרבחצ'ה הובילה 9:27 כבר אחרי עשר דקות, ורבע שלישי של 17:24 הבטיח כי לאורחת לא יהיה סיכוי לבצע קאמבק. ים מדר תרם בעיקר בדקות האחרונות וסיים עם 6 נקודות ב-14 דקות, את המנצחת הוביל אקס פאו, יורגוס פאפאיאניס, עם 15 נקודות. מתיאס לסור בלט מנגד עם 19 נקודות.

שיין לארקין, שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
ניצחון ראשון. לארקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אנאדולו אפס - וילרבאן 84:89

אחרי שני הפסדים צורבים לברצלונה וריאל מדריד, הטורקים ניצלו את היריבה החלשה כדי לרשום ניצחון בכורה העונה במפעל. וויל קלייברן ושיין לארקין הזכירו את יכולת השיא שלהם עם 19 ו-18 נודות בהתאמה, נאנדו דה קולו הוותיק השיב מנגד עם 25 נקודות. נועם יעקב שותף לשמונה נקודות ולא קלע, וקבוצתו תמשיך לחפש את ניצחונה הראשון.

באסקוניה - באיירן מינכן 76:68

אחרי הפסד דחוק לריאל מדריד במחזור הפתיחה, הבאסקים עדיין ללא ניצחון ביתי ביורוליג, כשהפעם המאמן מנגד היה אקס הבלאנקוס - פאבלו לאסו. המארחת קרסה ברבע האחרון שאותו האורחת ניצחה 6:19, כאשר קארסן אדוארדס הוביל עם 14 נקודות. מן העבר השני בלט ואניה מרינקוביץ' הסרבי עם 13.

ריאל מדריד - ז'לגיריס קובנה 79:93

רק אלופת אירופה הצליחה להישאר נטולת הפסדים בקרב בין שתי המושלמות ערב המחזור, כאשר פקונדו קמפאסו ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים. שותפו לנבחרת ארגנטינה גבריאל דק הוביל עם 19 נקודות, כאשר בדומה לרכז, גם ונסן פוארייה קלע 18. קינן אוואנס איכזב עם 8 נקודות בשורות הליטאים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פקונדו קמפאסו, שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
ממשיך לככב. קמפאסו/GettyImages, Sonia Canada

מילאנו - אולימפיאקוס 53:65

בדיוק כפי שקרה לה במחזור הקודם נגד ברצלונה, גם הפעם סגנית אלופת אירופה התקשתה ברבע האחרון ונכנעה להגנת הברזל המילאנזית. הרכש הנוצץ בעיר האופנה ניקולה מירוטיץ' הוביל עם 20 נקודות, כשקווין פאנגוס מוסיף 16. את היוונים, שנתקעו בצד ההתקפי, הוביל ניקולה מילוטנוב עם 15. עבור המארחת מדובר בניצחון ראשון העונה, שכן בעקבות דחיית המשחק מול מכבי תל אביב היא שיחקה רק פעם אחת - והפסידה לפנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully