וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד: "אנשים חושבים שישראל מייצרת בעיות, זה הפוך"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 23:08

קשר מכבי חיפה שלח מסר: "צריך לגנות את הטרור". צפו בשיחה של מייוות'ר עם לוחמי צה"ל: "תודה שאתם משרתים את המדינה, שמרו על עצמכם". צ'ירו אימובילה לאוהד לאציו שבלחימה: "אתה גיבור אמיתי". עדכונים שוטפים

איציק זוהר מבקר את ילדי עוטף עזה בכפר סבא/ניר פקין

ישראל נכנסה ליומה ה-11 של המלחמה בעזה נגד חמאס, כשהספורט המקומי המושבת נרתם למען העורף ובמקביל ממשיכות להגיע תגובות מהעולם. כאן נעביר לכם עדכונים שוטפים בנושא.

23:00: שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד שלח מסר מהשגרירות הישראלית בגאנה: "אני חי בישראל תשע שנים, זה כמו הבית השני שלי. אני מאמין שאנשים צריכים לדעת את האמת על מה שקורה. שמעתי על אנשים שלא מבינים, שחושבים שישראל יוצרת את הבעיות, אבל זה הפוך. זה טרור שצריך לגנות, לא מתקבל על הדעת שייכנסו לבית של מישהו וירצחו אותו, ואז יאשימו אותו. אני עומד לצד ישראל ומקווה שהמלחמה תסתיים בקרוב".

21:10: המתאגרף פלויד מייוות'ר, ששלח סיוע לישראל באמצעות מטוסו הפרטי, קיים שיחת וידאו עם לוחמי יהל"ם. "יש כאן אנשים מיוחדים להודות לך על התמיכה", אמרו לו הלוחמים, "מודים לך מעומק ליבנו על תמיכתך בימים קשו אלו, אוהבים אותך". מייוות'ר השיב: "רק רוצים שלום בעולם, תודה שאתם משרתים את המדינה שלכם, שמרו על עצמכם".

19:30: ערן זהבי בפוסט: "יותר מ-200 חטופים במצב רפואי לא ידוע, מוחזקים בשבי החמאס בתנאים לא ידועים. יותר מ-200 צעירות וצעירים, קשישים וילדים ותינוקות בעלי אזרחויות שונות. בני ערובה זה לא פוליטי. זה הומני. עולם הספורט קורא לכל ספורטאי העולם להשמיע את קולם למען שמירה על בטחונם ושלומם של כל בני הערובה".

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך עם משפחתו של סרן יותם בן בסט ז"ל. מכבי נתניה, אתר רשמי
מכבי נתניה חולקת כבוד. המאמן רן קוז'וך עם משפחתו של סרן יותם בן בסט ז"ל/אתר רשמי, מכבי נתניה

19:15: אופ"א חזרה בה והודיעה כי דקת הדומיה שתיערך במשחקי הנבחרות הערב תהיה לזכר "הנרצחים באירופה ובישראל". לידיעה המלאה.

18:00: כוכב לאציו, צ'ירו אימובילה, העלה בחשבון האינסטגרם מסר לאוהד הישראלי של הקבוצה מאיר סוליאני שנלחם בימים אלה בדרום: "מאיר היקר, אני מקווה שזה ייגמר במהרה. אתה גיבור אמיתי וכשהכל יסתים זה יהיה כבוד עבורי לפגוש אותך".

17:50: שחקני מכבי נתניה שבו היום לאימונים ואירחו באימון את אביו ואחיו של סרן יותם בן בסט ז"ל, אוהד הקבוצה, שנהרג בשבוע שעבר בקרבות עם מחבלי החמאס. בן בסט, תושב בת חפר, היה מפק"צ ביחידה הרב מימדית והוא נלחם בגבורה והרג מספר מחבלים לפני שנהרג ביום ראשון ה-8.10 בקרבות שהתחוללו בגבול עזה.

תרומות דם ביישוב הדרוזי סאג'ור. עלם איברהים,
ביישוב הדרוזי התגייסו. תרומות הדם בסאג'ור/עלם איברהים

16:50: אופ"א הודיעה כי משחקי הנבחרות הערב במוקדמות היורו ייפתחו בדקת דומיה לזכר שני האוהדים השבדים שנרצחו אתמול בבריסל לפני המשחק מול בלגיה. כזכור, באופ"א החליטו שלא להנציח את זכר הנרצחים בטבח בישראל בשבוע האחרון.

16:30: מאות מתשובי היישובים הערבים בגליל הגיעו לתרום דם במרכז הטניס והחינוך ביישוב הדרוזי סאג'ור. יוזם המבצע ותושב היישוב, עלם איברהים, המשמש כמנהל תחום הערבית במרכזי הטניס והחינוך בישראל, סיפר: "כולנו כואבים את המצב הקשה במדינת ישראל ולכן קראנו לתושבים הערבים בגליל לתרום דם. התרגשנו מתושבים רבים מאוד, שנענו לקריאתנו והגיעו להציל חיים".

שחקן עבר צרפתי אריק קאנטונה. GettyImages
מתקפה חריפה על ישראל. קאנטונה/GettyImages

13:30: אריק קאנטונה התייצב לצד הפלסטינים וכתב: "להגן על זכויות אדם של פלסטינים לא אומר שאתה בעד החמאס. להגיד 'שחררו את פלסטין' לא אומר שאתה אנטישמי או רוצה לחסל את כל היהודים. לשחרר את פלסטין אומר לשחרר את פלסטין מהכיבוש הישראלי שמנוע מהם זכויות אדם בסיסיות במשך 75 שנה. לשחרר את פלסטין אומר להפסיק לכלוא 2.3 מיליון פלסטינים בכלא הפתוח הגדול בעולם, מחצית מהם ילדים. לשחרר את פלסטין אומר לסיים את האפרטהייד של ממשלת ישראל. לשחרר את פלסטין אומר לתת לפלסטינאים שליטה על התשתיות הבסיסיות באדמה שלהם".

11:55: פרטנר הודיעה כי לאור המצב הביטחוני, היא פותחת לכלל לקוחותיה וללא תשלום נוסף, את שני ערוצי ספורט TO GO של צ'רלטון לצפייה בטלוויזיה ובמכשירי סלולר וטאבלטים, באמצעות אפליקציית פרטנר TV. הצפייה נפתחה כבר באופן אוטומטי לכלל לקוחות פרטנר TV באפיקים 505 ו-506, כשהערוצים יהיו זמינים למשך 10 ימים, עד ה-27 באוקטובר.

10:37: הפועל חולון הגיעה לבקר את ילדי ותושבי כפר עזה שפונו לקיבוץ שפיים. "לכבוד היה לנו לפגוש את הילדים והאנשים היקרים והגיבורים, ולהנעים מעט את זמנם", מסרו הסגולים. "במהלך הביקור שמענו מהם את סיפוריהם העצובים והכואבים. מועדון הכדורסל הפועל חולון מבקש לחבק באהבה גדולה את תושבי העוטף, כמו גם את תושבי הצפון. אנו מבקשים לשלוח את אהבתנו הגדולה לחיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, לחזק את ידיהם ולהתפלל לשובם הביתה בריאים ושלמים".

שחקני הפועל חולון עם ילדי כפר עזה. הפועל חולון, אתר רשמי
הפועל חולון וילדי כפר עזה/אתר רשמי, הפועל חולון
ביקור שחקני הפועל חולון אצל המפונים מכפר עזה. הפועל חולון, אתר רשמי
ביקור שחקני הפועל חולון אצל המפונים מכפר עזה/אתר רשמי, הפועל חולון
איציק זוהר עם רוני אינסאנז בביקור ילדי עוטף עזה בכפר סבא. ניר פקין,
איציק זוהר עם ילדי העוטף/ניר פקין
סטורי של שאקירה אוסטין. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שאקירה אוסטין/צילום מסך, אינסטגרם

9:55: שחקני קבוצת הבוגרים והבוגרות של הפועל תל אביב, מאמני מחלקת הנוער, נציגי ההנהלה ופיני בלילי הגיעו למלונות בים המלח, שם נפגשו עם ילדי כיסופים ומשם המשיכו לביקור ילדי קיבוץ בארי.

9:00: רק בחודש אפריל האחרון נבחרה שאקירה אוסטין לשחקנית המצטיינת בליגת העל לנשים, אחרי שהובילה את אליצור רמלה לאליפות המדינה בכדורסל. כעת, האמריקאית שחיה כמעט שנה שלמה בארץ, צידדה בפלסטין כשכתבה בסטורי: "עוד רצח עם. מתפללת מען הקורבנות האמיתיים וחייהם של מסכנים חפים מפשע, שלעולם לא יחזרו להיות אותו הדבר".

7:00: אתמול, ביוזמת הפועל כפר סבא למען ילדי עוטף עזה והדרום שהגיעו עם משפחותיהם להתארח בפנימיית עלומים בכפר סבא, הגיעו שחקן העבר איציק זוהר וכדורגלני הפועל באר שבע אלון תורג'מן ושי אליאס להרים את מורל הילדים במשחק כדורגל, כשיחד עם מנכ"ל רשת "סקופ" רוני אינסאנז הם גם חילקו להם נעלי ספורט במתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully