וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקף גם את הולאנד: כריסטיאנו רונאלדו הפך למלך השערים של שנת 2023

בגיל 38, הגיע חלוץ נבחרת פורטוגל ל-40 כיבושים: "נשארים חזקים". מרטינס החמיא ("כל כך מנוסה, צריך לדעת להשתמש בו") והתמוגג מהנבחרת שלו

תקציר: בוסניה - פורטוגל 5:0/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לכבוש שערים. בגיל 38, הוביל אמש (שני) כוכב נבחרת פורטוגל את הסלסאו ל-0:5 קליל בבוסניה, כשמצא את הרשת פעמיים והגיע ל-127 שערים בקריירה הבינלאומית המפוארת שלו. על דרך, עקף את ארלינג הולאנד, והפך למלך השערים של 2023 ברחבי העולם עם 40 כיבושים בכל המסגרות (קבוצה+נבחרת). "עוד ניצחון ומשחק טוב של כל הקבוצה, מקום ראשון בבית, אנחנו נשארים חזקים", צייץ החלוץ לאחר הניצחון.

פורטוגל הבטיחה את מקומה ביורו 2024 עוד לפני הניצחון המוחץ, והקדנציה המוצלחת מאוד של רוברטו מרטינס נמשכת. "נרצה להיות מוכנים לאליפות עצמה, ולשחק כמה שיותר משחקים עד אז", אמר המאמן. "הפעם, בניגוד למשחק מול סלובקיה שהפסקנו במחצית השנייה, שיחקנו היטב. אהבתי את המשמעת הטקטית ואת שיתוף הפעולה. גם המחליפים עשו עבודה טובה. שלטנו במשחק ולא נתנו לבוסניה הזדמנות לכבוש".

על החלוץ הוותיק שלו אמר המאמן: "יש חיבור טוב בין החלוצים, כריסטיאנו כל כך מנוסה ואנחנו צריכים להשתמש בו. צריך להבין איך להוציא מכל שחקן את המקסימום עבור הנבחרת".

על אף חולשת היריבה, מרטינס סיכם והחמיא פעם נוספת לנבחרת שלו: "זה לא קשור לבוסניה, כל מי שהיה משחק נגדנו היום היה סובל. זה היה משחק מרשים מאוד, והאיכות של השחקנים בלטה. הצורה בה שיחקנו במחצית הראשונה היתה מקשה על כל נבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully