וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רעננה הפסידה לקליבלנד: "הגוף בארצות הברית, הלב בישראל"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 7:25

התקווה הושמע באולם של הקאבס, יהוא אורלנד התרגש: "אם אנשים ייראו שאנחנו כאן, העולם יבין שאנחנו מדינה חזקה". דיאקיטה קלע 17 למפסידה

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

המסע של מכבי רעננה בארצות הברית נמשך הלילה (בין שני לשלישי) עם תבוסה נוספת - הפעם 120:89 בידי קליבלנד בהכנה. "התקווה" הושמע באולם של הקאבלירס, שחקני הקבוצה מהליגה הלאומית עלו חולצות עם דגלי ישראל, כשעל חלקן הכיתוב: "יחד ננצח". "הגוף שלנו כאן, אבל הנשמה שלנו והלב שלנו בישראל", אמר המאמן יהוא אורלנד. "זה קשה, המשפחות שלנו בבית. כל אחד מכיר מישהו שנהרג. משפחות, ילדים, צעירים. אם נותרת בחיים אתה צריך לעשות את הדבר שלך, ובגלל זה אנחנו כאן. אולי אם אנשים ייראו אותנו כאן, העולם יבין שאנחנו עדיין מדינה חזקה".

אורלנד סיפר שאין לוחמים בקרב הסגל של מכבי רעננה, ועל כן הוחלט להמשיך את מסע המשחקים שתוכנן מבעוד מועד: "החלטנו שאם לא נוכל לעזור בלחימה, עדיף שנישאר בארצות הברית ונעניק תקווה לתינוקות, לילדים, למשפחות שעדיין נלחמות בישראל. אני משתמש במילה תקווה, כי בישראל יש כרגע ייאוש. אם אוכל לשלוח מסר, ארצה להגיד שהכל יהיה בסדר בסופו של דבר, אבל זה ייכח זמן. אם אתם רואים אותנו משחקים, דעו שישראל עדיין חיה, עדיין מדינה חזקה".

ברחבי האולם נתלו דגלי ישראל. דקת דומיה הושמעה והמשחק יצא לדרך. אורי חי, שעלה לפרקט עם נעליים מיוחדות, הוסיף: "כשזה קרה רציתי לחזור, אבל אמרו לנו שעדיף להישאר כאן, לשחק, לתת לאנשים בישראל משהו לראות. המצב קשה, כל אחד מכיר מישהו שמת או שנחטף. אבל נישאר חזקים".

אלכס לדר, שמחזיק באזרחות ישראלית ויפתח את עונתו השנייה ברעננה, לא שיחק בשל פציעה. בסיום אמר: "הלב שלי יוצא אל כולם בישראל. אני כל כך אוהב את המדינה הזאת ומתפלל עבור המשפחות". רעננה, שהפסידה לברוקלין בפתיחת מסע המשחקים שלה ותנעל אותו מול מינסוטה, תשוב ביום חמישי ארצה. על כך אמר האמריקאי-ישראלי: "אני קצת מתלהב וקצת חרד".

שחקני מכבי רעננה עם חולצת "יחד ננצח". Jason Miller, GettyImages
עידן אלבר והחברים לפני המשחק/GettyImages, Jason Miller
הנעליים של מכבי רעננה אורי חי. Jason Miller, GettyImages
הנעליים של אורי חי/GettyImages, Jason Miller
שחקן מכבי רעננה ג'ייסון סיגרס עם שחקן קליבלנד קאבלירס זאיר סמית'. Jason Miller, GettyImages
סיגרס וזאיר סמית' בסיום/GettyImages, Jason Miller

והיה גם משחק, ובו נקלעה, כצפוי, הקבוצה מישראל לפיגור דו-ספרתי כבר ברבע הראשון. ממאדי דיקאיטה הוביל אותה עם 17 נקודות מהספסל, דוויין בייקון וקינדרי ווית'רספון הוסיפו 14 נקודות כל אחד. הקאבס, שהופיעו ללא מרבית כוכביהם, קיבלו 16 נקודות מאמוני בייטס, טיי ג'רום הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully