וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראש שלנו לא בכדורסל, אבל המשחק נותן לאנשים תקווה"

עוזר מאמן מכבי רעננה לפני המפגש עם קליבלנד קאבלירס: "אנחנו מייצגים מדינה שנמצאת במלחמה, השחקנים חושבים על יקיריהם בישראל"

תקציר מהליגה הטורקית בכדורסל: פנרבחצ'ה - בחצ'שהיר 98:113/ספורט1

מסע המשחקים של מכבי רעננה נגד קבוצות ה-NBA בארצות הברית קיבל משמעות שונה לגמרי, אחרי שבישראל פרצה מלחמת עזה שלושה ימים לפני הנסיעה של קבוצת הליגה הלאומית. לקראת המפגש בינה לקליבלנד קאבלירס הלילה (בין שני לשלישי), עוזר המאמן אייב קאהן התראיין לתקשורת המקומית.

"ברוקלין הפגינה המון אהבה כלפינו ונתנה לנו להרגיש בבית", סיפר קאהן על הקבוצה הקודמת שרעננה פגשה במסע. עוזרו של יהוא אורלנד חזר לרגע בו גילו הצוות המקצועי והשחקנים על מתקפת הפתע של חמאס בעוטף עזה ב-7 באוקטובר: "זו הייתה סערת רגשות. לא הייתי אומר בהכרח פאניקה, אבל הייתה תחושה מאוד עמוקה כי הרגשנו ממש שם בעודנו בארצות הברית, אז הרבה חבר'ה חשו חוסר אונים".

אוהדים עם דגל ישראל במשחק של מכבי רעננה אצל ברוקלין נטס. Mike Stobe, GettyImages
אוהדים עם דגל ישראל במשחק של מכבי רעננה בברוקלין/GettyImages, Mike Stobe

קאהן הודה כי לפני המשחק נגד קליבלנד השחקנים "לא עם הראש בכדורסל, אלא עם יקיריהם. הם חושבים על הבתים שלהם והאנשים שהם אוהבים בישראל". בנוסף, הוא התייחס לשינוי המשמעות במסע: "אנחנו מייצגים מדינה שנמצאת במלחמה. עצם העובדה שאנחנו מקיימים את המשחקים האלה נותנת לאנשים תקווה, בפלסטין ובישראל, שהכל יחזור לנורמה ונמצא בסופו של דבר את הדרך לשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully