וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנקודה הכי רגישה: העקיצה של באלוטלי בתגובה לביקורת של זלאטן

אחרי שהשבדי טען שהוא "בזבז את כל ההזדמנויות שלו", האיטלקי הזכיר שהוא זכה בגביע הנחשק שאיברהימוביץ' לא השיג: "פחדת, אבל עדיין אוהב אותך"

תיקתקנו, 16.10/ספורט1

מריו באלוטלי לא נשאר חייב אחרי ששמע את הביקורת של זלאטן איברהימוביץ' על הקריירה שלו. הכדורגלן האיטלקי הסורר הגיב לדבריו של הענק השבדי בסטורי עם תמונה שנגעה בנקודה הכי רגישה מבחינת "איברה".

"סופר מריו" העלה תמונה שלו מניף את גביע ליגת האלופות אחרי הזכייה בעונת 2009/10 עם אינטר, הקבוצה בה שני החלוצים שיתפו פעולה עונה לפני כן. כידוע, המפעל היוקרתי ביותר באירופה הוא "האחד שחמק" מזלאטן, שלא הצליח לזכות בו למרות שרשם הישגים רבים במפעלים אחרים בקריירה.

בהמשך הוסיף באלוטלי תגובה בעמוד האינסטגרם של ה"גאזטה דלו ספורט", העיתון שפרסם את אמירותיו של זלאטן: "במנצ'סטר אתה פחדת ואני רציתי לנצח", הזכיר האיטלקי את ההפסד ליונייטד בליגת האלופות בעונה עם השבדי. "זכיתי שנה אחר כך בכל מקרה, אבל זלאטן, אני עדיין אוהב אותך".

התגובה של מריו באלוטלי לדברי זלאטן איברהימוביץ'

סטורי של מריו באלוטלי בתגובה לדברי זלאטן איברהימוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
נגע לו בנקודה רגישה/צילום מסך, אינסטגרם
זלאטן איברהימוביץ', שחקן מילאן. Stefano Guidi, GettyImages
זלאטן ישיב אש?/GettyImages, Stefano Guidi

איברהימוביץ', כידוע, אף פעם לא שומר לעצמו את דעותיו ובריאיון המדובר הוא אמר על באלוטלי: "היו לו הזדמנויות רבות להתפוצץ ולשנות את עתידו, אבל הוא פספס את כולן. יש הרבה צעירים שמחכים להזדמנויות הללו, הוא בזבז אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully