וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוליג: ברצלונה אצל פרטיזן, מדר יחזור לסגל נגד פאו

הקטלאנים יפגשו כ-19,000 אוהדים סרבים בבלגרד, הישראלי צפוי לקבל דקות משמעותיות כאשר פנרבחצ'ה תארח את פנאתינייקוס. אחת מבין ריאל וז'לגיריס לא תישאר מושלמת

תיקתקנו, 16.10/ספורט1

המחזור השלישי ביורוליג ייצא לדרך מחר (שלישי) בערב כאשר יתקיימו שישה משחקים. וילרבאן ונועם יעקב יתארחו בטורקיה אצל אנאדולו אפס, פנרבחצ'ה וים מדר יארחו את פנאתינייקוס, פרטיזן בלגרד תפגוש את ברצלונה, ריאל מדריד תארח את ז'לגיריס ומשחק מסקרן ייערך בין אולימפיה מילאנו לאולימפיאקוס. במשחק נוסף, באסקוניה תפגוש את באיירן מינכן.

ים מדר במדי פנרבחצ'ה. ליגת ה-VTB, אתר רשמי
צפוי לקבל דקות משמעותיות. מדר/אתר רשמי, ליגת ה-VTB

פרטיזן בלגרד - ברצלונה (19:30)

אחרי שני משחקי חוץ, בהם הפסידה למכבי תל אביב וניצחה בווילרבאן, פרטיזן בלגרד חוזרת למבצרה שיהיה מלא בכ-19,000 צופים ותנסה לראשונה העונה לעלות למאזן חיובי כאשר תארח את הקטלאנים שבשני מחזורי הפתיחה הביסו את אנאדולו וחזרו מפיראוס עם ניצחון מרשים על אולימפיאקוס. ז'ליקו אוברדוביץ' לא הצליח לנצח את ברצלונה בעונה שעברה והוא יקווה לעשות זאת, בידיעה שיהיה עליו לנסות לעצור את ניקו לפרוביטולה שהצטיין במשחק האחרון.

פנרבחצ'ה - פנאתינייקוס (20:15)

ים מדר לא שותף כלל בניצחון פנרבחצ'ה ביום ראשון בליגה הטורקית והוא צפוי לקבל דקות משמעותיות מול היוונים, גם בשל העובד שטיילר דורסי נפצע וייעדר בשבועות הקרובים. כמו פנר, גם פאו במאזן של 1:1 בפתיחת העונה, וזה יהיה קרב מעניין בין קבוצה ששמרה על מרבית הסגל שלה לבין קבוצה שהחליפה כמעט את כל הסגל הקיץ.

אנאדולו אפס - וילרבאן (20:30)

שני הפסדים ספגה כל קבוצה במחזורי הפתיחה ועל כן מדובר בקרב חשוב עבור שתיהן. אנאדולו להגנתה פגשה את ברצלונה וריאל מדריד והיא לא צפויה להתקשות מול הצרפתים שהפסידו לשתי הסרביות מבלגרד. אנאדולו עד כה מתקשה ללא וסיליה מיצ'יץ' שעזב ל-NBA והיא תקווה ליכולת טובה של דאריוס תומפסון שאמור להוביל אותה לניצחון הראשון. נועם יעקב וחבריו מגיעים אחרי שהפסידו גם בליגה הצרפתית שלושה מארבעת משחקיהם האחרונים וכאשר המאמן טי ג'יי פארקר בסכנת פיטורים.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ווילי הרננגומס ושחקני ברצלונה. GettyImages
לברצלונה מצפה משחק גדול בבלגרד/GettyImages

באסקוניה - באיירן מינכן (21:30)

שני נצחונות חוץ רצופים השיגה באסקוניה בליגה הספרדית ובין לבין ניצחה גם בברלין, כך שעם חזרתה הביתה היא תנסה להכניע גם את באיירן מינכן שבשבוע שעבר הפסידה ביוון לפנאתינייקוס ואת עונת היורוליג החלה עם ניצחון על אלבה ברלין. צ'ימה מונקה מחזיר בממוצע של 14 נקודות ו-7 כדורים חוזרים והיא יצטרך להיאבק כעת בסרג' איבקה מתחת לסל.

ריאל מדריד - ז'לגיריס (21:45)

מי תהיה זו שתפסיד לראשונה העונה? הליטאים מגיעים לבירת ספרד, שם ינסו לעצור את פקונדו קמפאסו שהתאקלם נהדר אצל הבלאנקוס ומעמיד בינתיים 7.5 אסיסטים בממוצע למשחק. מנגד, קינן אוואנס מצטיין בז'לגיריס עם 16.5 נקודות בממוצע. ז'לגיריס גם תצטרך לנסות למצוא דרך לעצור את גרשון יאבוסלה שנמצא בכושר פנטסטי בפתיחת העונה ויזכה לסיוע של וולטר טבארס שחזר מפציעה.

ארמני מילאנו - אולימפיאקוס (21:45)

האיטלקים לא שיחקו בשבוע שעבר בעקבות המלחמה בישראל והם יארחו את מכבי תל אביב בסוף החודש, אבל בינתיים מגיעה לעיר אולימפיאקוס שתנסה להתאושש מההפסד הביתי לברצלונה ביום שישי בו פשוט קרסה ברבע הרביעי והמכריע. ניקולה מירוטיץ' יערוך את הופעת הבכורה שלו כשחקן מילאנו בבירת האופנה וכך גם אלכס פויתרס שיצטרך להתמודד מול ניקולה מילוטינוב שבממוצע קלע 12.5 נקודות ולקח 5.5 ריבאונדים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully