וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הודיעה כי מזראווי זומן לפגישה: "עומדים לצד ישראל"

הבווארים מסרו לסוכנות הידיעות DPA כי המרוקני ישוחח עם ראשי המועדון עם חזרתו ממשחקי הנבחרת: "דואגים לחברים שלנו בישראל ומקווים לדו קיום במזרח התיכון"

נחשפים ממדי הזוועה שהותירו המחבלים בקיבוץ כפר עזה/אבי רוקח

המתיחות בבאיירן מינכן בעקבות אותו פוסט של שחקנה המרוקאי נוסייר מזראווי, לא יורדת מהכותרות וכעת גם המועדון סיפק הודעה רשמית ראשונה בנושא. כידוע, שחקן נבחרת מרוקו הביע ברשתות החברתיות תמיכה חד צדדית בעזה, בזמן שחברו לקבוצה, דניאל פרץ משתמש ברשתות החברתיות כדי לעמוד לצד ישראל.

מזראווי הזדהה עם ארגון חמאס וגם כאשר יצא בהבהרה בעקבות הביקורות הקשות שספג בגרמניה, לא גינה את מתקפת הטרור הרצחנית שהובילה לרצח של למעלה מאלף ישראלים. בתקשורת הספורט הגרמנית לא חסכו בביקורת על התנהגותו של המרוקני ואף הזהירו כי האירוע עלול לפלג את חדר ההלבשה של הקבוצה. כעת, בהודעה שנמסרה דרך סוכנות הידיעות הגרמנית "DPA", הודיעה באיירן מינכן: "יצרנו קשר עם נוסייר מזראווי בעקבות הפוסט שלו באינסטגרם ביום ראשון. השחקן נמצא כעת באפריקה עם נבחרתו ולאחר שובו מתוכננת שיחה שלו עם ראשי המועדון במינכן.

דניאל פרץ לצד נוסייר מזראווי. אילוסטרציה, צילום מסך
באיירן מינכן נקטה עמדה ברורה. פרץ ומזראווי/צילום מסך, אילוסטרציה

"כולם, כולל כל שחקני ועובדי המועדון, יודעים אילו ערכים באיירן מינכן מייצגת", נכתב בנוסף בהודעת המועדון, "הבענו את דעתנו באופן פומבי וחד משמעי בהודעתנו מיד לאחר מתקפת הטרור בישראל. אנחנו דואגים לחברים שלנו בישראל ועומדים לצדם. יחד עם זאת, אנו מקווים לדו קיום ולשקט עבור כל האנשים במזרח התיכון".

כזכור, שחקן נבחרת מרוקו שכבר פרסם מסרים "אנטי-ישראלים" עוד לפני שהשוער הצטרף לקבוצה הבווארית, אף ציטט פסוק מהקוראן בו נכתב: "אל תחשבו שאלוהים לא רואה את עושי העוולה. יום יבוא והוא יתחשבן איתם". כאשר נעשתה אליו אתמול פנייה מהעיתון "בילד", מסר: "אני רוצה לומר שזה מאכזב שאני צריך להסביר את עמדותיי. קיימת סיטואציה שבה אלפי חפים מפשע נרצחים. אני תמיד אעבוד למען השלום והצדק בעולם. זה אומר שתמיד אתנגד לכל סוגי הטרור, השנאה והאלימות. וזה משהו שלנצח אעמוד מאחוריו".

"לכן, אני לא מבין מדוע אנשים חושבים עליי את ההפך מזה, ולמה קושרים אותי לקבוצות מלאות שנאה. מה שחשוב היום זה לא מה שאני או אתם חושבים. חפים מפשע נרצחים מדי יום בגלל הסכסוך הנורא הזה שיצא משליטה. כולנו צריכים להתנגד ולהתבטא נגד זה. זה פשוט לא אנושי. לסיום, הייתי רוצה להבהיר שמעולם לא הייתה לי כוונה לפגוע או להעליב מישהו, במכוון או שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully