וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 9 מחזורים בליגה האוקראינית: פטריק ואן לוון פוטר משחטאר

קבוצתו של הבלם סתיו למקין הודיעה על סיום דרכם של המאמן ההולנדי ועוזרו ריימונד אטפלד בתום שלושה חודשים בתפקיד. דריו סרנה מונה למאמן הזמני

תיקתקנו, 16.10/ספורט1

פטריק ואן לוון ועוזרו ריימונד אטפלד, בעברם מאמנים בכירים בליגת העל והעונה בשחטאר דונייצק, פוטרו היום (שני) מתפקידם. "המאמן ההולנדי וצוותו עוזבים את המועדון ואנחנו רוצים להודות להם על המקצוענות שלהם ומאחלים להם בהצלחה רבה בהמשך", נמסר משחטאר דונייצק, כידוע גם קבוצתו של הבלם סתיו למקין שהצטרף אליה הקיץ.

שחטאר דונייצק הכירה היטב את ואן לוון משבע שנותיו כראש האקדמיה של המועדון, אבל לקבוצה הוא חזר ביולי האחרון מהדלת הראשית כמאמן הראשי של הקבוצה לאור הצלחתו עם זוריה בעונה שעברה. עם זאת, הוא מסיים את תפקידו מוקדם מהצפוי וזאת בעקבות מאזן של חמישה ניצחונות בתשעה משחקים בליגה האוקראינית והעובדה שהקבוצה רק במקום השלישי. בליגת האלופות נכנעה הקבוצה ב"ביתה" בהמבורג לפורטו ולאחר מכן ניצחה 2:3 באנטוורפן, משחק בו יצאה מפיגור של שני שערים.

למקין כידוע פצוע בימים אלה ויהיה מעניין לראות כיצד יושפע מעמדו כשיחזור לשגרה מלאה תחת מאמן חדש שצפוי להתמנות בקרוב מאוד. בינתיים, כוכב העבר והמנהל המקצועי במועדון דריו סרנה ישמש כמאמן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully