וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תעלה עם סרטים שחורים בתקווה "להעניק נחת לאוהדים"

16.10.2023 / 18:45

האדומים ישובו לפרקט אצל ונציה (ג', 21:00 בספורט3), טימור: "ננסה לשים בצד את המחשבות על הטרגדיה". הקבוצה לא תחזור ארצה ותמשיך להמבורג

עשרה ימים אחרי שמתקפת הטרור הרצחנית של חמאס פתחה את מלחמת "חרבות ברזל", תשוב מחר (שלישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 3) קבוצת ספורט ישראלית ראשונה למשחק רשמי, כשהפועל תל אביב תתארח אצל ונציה באיטליה.

האדומים הגיעו אתמול לעיר אחרי ששהו יום אחד במילאנו והתאמנו שם. במילאנו אף נפגשו לראשונה השחקנים הזרים והישראלים, לאחר שהזרים הצטרפו משהות בת כמה ימים ביוון.

בקבוצה, שפתחה את העונה ביורוקאפ עם ניצחון ביתי משכנע על צדביטה לובליאנה, ומשחקה השני נגד בי סי וולבס נדחה בשבוע שעבר, מודים כי אין להם אינדיקציה ברורה על איך השחקנים, גם הישראלים וגם הזרים, יופיעו להתמודדות לאור הסיטואציה הלא פשוטה עמה הם צריכים להתמודד בימים אלה. כל שחקני הקבוצה יעלו עם סרטים שחורים להזדהות עם קורבנות ופצועי המלחמה.

תומר גינת לצד ג'יילן הורד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מוזר, אבל חוזרים למגרש. האדומים מתכוננים/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר: "הלב, הראש והמחשבות של כולנו עם מדינת ישראל וקהילת הפועל תל אביב שאיבדה את טובי בניה ובנותיה במתקפה האכזרית, עם הפצועים, כמו גם עם המפונים מבתיהם. אנו מייחלים לבשורות טובות. הכדורסל הוא משני כרגע, אבל נרצה להעניק מעט נחת לאוהדי הקבוצה שבימים האלה גורמים לנו להבין יותר מתמיד כמה הפועל משמעותית בעיניהם. התאמנו בצורה טובה בימים האחרונים באיטליה. לא שיחקנו תקופה די ממושכת וזה לא בריא לקבוצה תחרותית, אבל עשינו את המיטב בימים האחרונים מאז שהקבוצה חזרה לאימונים יחדיו".

הקפטן בר טימור הוסיף: "למרות הבשורות הקשות והלב הדואב, יש לנו משחק מחר וננסה לשים בצד את המחשבות על הטרגדיה הגדולה שהעם והאוהדים שלנו חווים לארבעים דקות של ביחד במטרה להשיג ניצחון חוץ חשוב. נסמוך על הגיבוש שנוצר כאן בימים האחרונים ועל התמיכה הגדולה והמרגשת מישראל".

בר טימור הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ינסו לשים את המחשבות בצד. בר טימור/ברני ארדוב

בהפועל קיבלו החלטה שלאחר המשחק תמשיך הקבוצה להמבורג לקראת המשחק נגד הקבוצה הגרמנית בשבוע לאחר מכן במסגרת היורוקאפ, ולא לחזור לישראל או למקום אחר. במקביל בקבוצה מנסים לפעול מול היורוליג כדי לנסות ולהחליף את הביתיות במשחק שלאחר מכן, נגד לונדון ליונס, כדי ליצור רצף של משחקי חוץ ולא לדחות עוד משחק.

כזכור, הפועל תל אביב ו-ונציה נפגשו בעונה שעברה בשמינית גמר היורוקאפ, כשהאדומים מנצחים בהיכל שלמה ועולים לרבע הגמר. את האיטלקים מאמן נבן ספאחיה, אקס מכבי תל אביב, והשחקנים הבולטים בסגל הם אמיר סימס, מרקו ספיסו, רייג'ון טאקר ובארי בראון ג'וניור. ונציה פתחה את העונה ביורוקאפ עם הפסד חוץ בלונדון והפסד ביתי לפאריז, ובליגה האיטלקית הקבוצה מושלמת אחרי שלושה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully