וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פיירו כבש צמד, האיטי הפסידה וירדה דרג בליגת האומות

שתי נגיחות מדויקות של חלוץ מכבי חיפה לא הספיקו ב-3:2 לג'מייקה בליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה. המנצחת עלתה לרבע הגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.10/ספורט1

בזמן שמרבית מחבריו במכבי חיפה שוהים בישראל ולא לוקחים חלק בפגרת הנבחרות בשל דחיית המשחקים, פרנזי פיירו מככב במדים הלאומיים. הלילה (בין ראשון לשני) הבקיע החלוץ צמד מול ג'מייקה, אך זה לא מנע הפסד 3:2 ביתי וירידה לדרג ב' בליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה.

החלוץ הירוקים עלה ב-11 של המארחת יחד עם ג'ימי אלכסיס מהפועל פתח תקוה, והעלה את נבחרתו ליתרון מפתיע רבע שעה מהפתיחה עם נגיחה מדויקת קצת מחוץ לרחבת החמש. הג'מייקנים מציגים התקפה איכותית שכוללת את שחקני הפרמיירליג מיקאיל אנטוניו ולאון ביילי ואת דמראיי גריי שעבר הקיץ מאנגליה לליגה הסעודית, והוא השווה כעבור שלוש דקות את התוצאה.

המחליף שמאר ניקולסון הפך את התוצאה בדקה ה-57, ביילי מאסטון וילה הכפיל את היתרון כעבור תשע דקות ובדקה ה-87 פיירו השלים צמד וצימק עם נגיחה לפינה אחרי הגבהת קרן. שני השערים של פיירו כאמור לא הספיקו להאיטי, שסיימה את הבית במקום החמישי מתוך שש נבחרות ויחד עם גרנאדה ירדה לדרג ב'. ג'מייקה סיימה בראשות הבית והעפילה לרבע הגמר.

עם שני השערים הגיע פיירו ל-21 כיבושים ב-28 הופעות במדי נבחרת האיטי, והוא מדורג במקום הרביעי בטבלת הכובשים של כל הזמנים במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully