וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילארד גבר על הלייקרס בבכורה, הווריירס ניצחו בהארכה בסקרמנטו

גארד מילווקי קלע 14 ב-97:108 על הלייקרס שחסרו את לברון ג'יימס, גולדן סטייט הסתדרה בלי קרי אצל הקינגס וקומינגה שוב כיכב. ניצחונות גם לדנבר ומיאמי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.10/ספורט1

תשעה ימים בלבד נותרו עד שעונת ה-NBA החדשה תצא הדרך, והקבוצות השונות ממשיכות בהכנות. הלילה (בין ראשון לשני) דמיאן לילארד סוף סוף ערך את הופעת הבכורה שלו במילווקי, כאשר הבאקס ניצחו בחוץ את הלייקרס. גם שתי האלופות האחרונות, דנבר וגולדן סטייט, רשמו ניצחונות.

שחקני מילווקי באקס בובי פורטיס, יאניס אנטטוקומפו, מאליק ביזלי, דמיאן לילארד, כריס מידלטון. Kevork Djansezian, GettyImages
מתחיל להתרגל. לילארד עם חבריו במילווקי/GettyImages, Kevork Djansezian

לוס אנג'לס לייקרס - מילווקי באקס 108:97

יומיים אחרי ההפסד לגולדן סטייט, הלייקרס נכנעו בבית לעוד טוענת לכתר כאשר הפעם לברון ג'יימס קיבל מנוחה. מנגד הבאקס עלו להרכב כמעט מלא שכולל את כל השמות המובילים פרט לכריס מידלטון, והיהלום שבכתר היה כמובן דמיאן לילארד. האולסטאר שהגיע לאחרונה בטרייד מפורטלנד קיבל 22 דקות מגרש לצד חבריו החדשים וקלע 14 דקות, יאניס אנטטוקומפו היה יעיל יותר עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-15 נקודות בלבד. גם הקלע המוביל של המפסידה סיים עם 16 נקודות, וזהו היה אנתוני דייויס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדרו וויגינס, שחקן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
הווריירס הסתדרו גם בלי קרי. וויגינס/רויטרס

סקרמנטו - גולדן סטייט 121:115 (לאחר הארכה)

גולדן סטייט הגיעה לשחזור סדרת הסיבוב הראשון הנהדרת מהפלייאוף האחרון ללא סטפן קרי ודריימונד גרין, אך בכל זאת יצאה מבירת קליפורניה עם ניצחון בהארכה. הקינגס כפו חמש דקות נוספות עם חמש נקודות ללא מענה בדקה האחרונה של הרבע הרביעי, אך ההארכה הייתה שייכת לשחקני המשנה של האורחת. ג'ונתן קומינגה שכיכב גם מול הלייקרס שוב בלט עם 28 נקודות, אנדרו וויגינס תרם 20 וקליי תומפסון הסתפק ב-12. אצל המפסידה רשם דומנטאס סאבוניס דאבל דאבל של 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, דיארון פוקס הוסיף 17.

ניקולה יוקיץ', שחקן דנבר נאגטס. רויטרס
נכנס לכושר. יוקיץ'/רויטרס

דנבר נאגטס - שיקגו בולס 102:116

האלופה נהנתה לעיני הקהל הביתי וגברה על הבולס, שעלו בהרכב משני וללא דמאר דרוזן, זאק לאבין וניקולה ווצ'ביץ'. הניקולה של הנאגטס, יוקיץ', כן עלה לשחק והתקרב לדאבל דאבל עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, אך הקלע המוביל היה שם מפתיע במיוחד - ג'וליאן סטרות'ר - שנבחר 29 בדראפט האחרון ותרם 23 נקודות. אצל הבולס בלטו פטריק וויליאמס וקובי ווייט עם 20 נקודות כל אחד.

מיאמי היט - ממפיס גריזליס 124:132

השחקנים הבכירים של סגנית האלופה פרט לג'מי באטלר חזרו לפרקט, וההיט חזרו מפיגור דו ספרתי בהפסקה בדרך לניצחון על הגריזליס. טיילר הירו ששרד את שמועות הטרייד על לילארד הוביל עם 30 נקודות כאשר באם אדבאיו הנהדר הוסיף בצבע 26 משלו. המפסידה כמובן ללא ג'ה מוראנט המושעה, ואותם הוביל חברו לקו האחורי דזמונד ביין עם 26 נקודות.


תוצאות נוספות:

שארלוט הורנטס - אוקלהומה סיטי ת'אנדר 115:117
טורונטו ראפטורס - קיירנס טאיפנס (אוסטרליה) 93:134

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully