וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ריאיון של חייל צה"ל: קבוצות ארגנטיניות במחווה לישראל

נתן דה לאו שגויס למילואים סיפר במולדתו שהוא אוהד חימנסיה, ורב שמגיע לארץ החליט לגייס חולצות חתומות לארגנטינאים בישראל

הפגנת תמיכה בישראל במלחמה מול עזה בברצלונה, 15.10.23/צילום: Adam Jaffa

בארגנטינה לא נותרו אדישים לזוועות שחולל החמאס בישראל בתחילת השבוע שעבר, בייחוד לאור העובדה שבין הקורבנות והחטופים ניתן למצוא לא מעט ישראלים ממוצא ארגנטיני. לכן, במדינה הדרום-אמריקאית החליטו לערוך מחווה לשם הבעת סולידריות, ומועדוני כדורגל רבים נרתמו לכך.

רב שמתכנן להגיע ארצה ב-23 באוקטובר כדי לתמוך ולסייע למשפחות מארגנטינה ומאורוגוואי, הגה את הרעיון לפנות לקבוצות כדורגל ולגייס חולצות חתומות על ידי כל השחקנים. ההיענות כאמור הייתה גבוהה, כאשר יותר מעשרה מועדונים השתתפו וביניהם סנטרל קורדובה סנטיאגו דל אסטרו, לאנוס, באנפילד וחימנסיה לה פלאטה מהליגה הראשונה.

בחימנסיה, הקבוצה האחרונה שאותה אימן דייגו מראדונה בטרם הלך לעולמו, ביקשו במיוחד שהחולצה תגיע לנתן דה לאו, יהודי-ארגנטינאי שחי בישראל כבר שנים רבות ואחרי גיוסו למילואים סיפר בשבוע שעבר לטלוויזיה הארגנטינית כי הוא אוהד את הקבוצה מלה פלאטה ומנוי במועדון. למעשה, אותו ריאיון היה זה שהוביל לרעיון תרומת החולצות.

בתמונה: החייל שנתן את ההשראה למחווה

על פי ההערכות חיים בישראל כ-90 אלף ארגנטינאים. אתמול נחשף הסיפור של אחד מהם, שבנו נחטף לעזה במהלך מתקפת הפתע לפני שמונה ימים, וביקש עזרה מליאו מסי בסרטון קורע לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully