וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימיוני בריאיון בברזיל: "הישראלים רוצים שלום, תמיד רצו"

שחקן העבר שזכור בעיקר מימיו בהפועל באר שבע, סיפר במולדתו: "חמאס חטפו אנשים והם ישתמשו בהם, מה שקורה בישראל מחריד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.10/ספורט1

לאנדרו סימיוני הברזילאי שיחק בישראל לפני למעלה מעשור, תחילה בבני סכנין ב-2007 ולאחר מכן היה מהשחקנים הבולטים בהפועל באר שבע, לה סייע להעפיל בחזרה לליגה הבכירה. ב-2010 שיחק חצי עונה במכבי עירוני בת ים, חזר לברזיל ושם פרש כעבור זמן קצר בעקבות תאונת דרכים קשה בה נפצע ונותר משותק בפלג גופו התחתון.

לפני כשש שנים הוא הגיע ארצה בעזרת אוהדי הפועל באר שבע שביחד עם הקבוצה ערכו לו טקס מרגש בטרנר, והוא בהחלט לא שוכח אותם ואת תושבי ישראל. גם כשהוא במרחק 10,600 קילומטרים מכאן, מביתו שבסנטו אדרה בברזיל, הוא מנסה לסייע במאמצי ההסברה.

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע (אמצע) עם לאנדרו סימיוני. ברני ארדוב
סימיוני בביקורו בישראל ב-2017/ברני ארדוב

"יש לי חברים בישראל שאני בקשר איתם והם נמצאים בסיטואציה קשה מאוד, סובלים מטרור", אמר סימיוני, "כואב לי ועצוב לי. גם ברור לכם שהגרוע מכל עוד לפנינו, כן? חמאס חטפו אנשים והם ישתמשו בהם. זה עימות מאוד קשה וכואב. קשה מאוד לדבר על זה, מה שקורה בישראל מחריד".

כשנשאל מהי הסיבה לכל העימות, התקשה להסביר: "קשה לנו להבין את מה שקורה שם, או לתת דעה על מה שקורה בין הישראלים לפלסטינים, אבל כמובן שמדובר במתקפה שאסור לקבל. ממה שאני יודע, הישראלים רוצים שלום ותמיד רצו שיהיה שלום ואני מאמין שגם הפלסטינים לא רוצים להילחם - אני חושב שאף אחד לא רוצה להיות מחבל ולבצע פיגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully