וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נותרה מושלמת בליגה הספרדית, ניצחון לברצלונה

דאבל-דאבל לקמפאסו ב-92:106 הביתי על מורסיה שהעלה את הבלאנקוס למאזן 0:5. האלופה גברה 71:83 על גראן קנאריה עם 14 נקודות של יוקובאיטיס

תקציר: ריאל מדריד - מורסיה 92:106/ספורט1

אלופת אירופה לא עוצרת. אחרי שהחלה את העונה עם זכייה בסופרקופה, שני ניצחונות ביורוליג ואפילו ניצחון במשחק ראווה עם דאלאס מאבריקס של האקס לוקה דונצ'יץ', ריאל מדריד נותרה היום (ראשון) נטולת הפסדים גם בליגה כשגברה 92:106 על מורסיה. הבלאנקוס עלו למאזן 0:5 בזירה המקומית, ונותרו היחידים במפעל שעדיין מחזיקים במאזן מושלם.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאורחת שאותה מאמן סיטו אלונסו, שהובילה 15:22 בתום הרבע הראשון. המארחת התעשתה ברבע השני, ועוד לפני ההפסקה רשמה מהפך שסידר לה יתרון 37:42 במחצית. ברבע השלישי המשיכו הבלאנקוס במומנטום עם 25:39 מרשים, ההפרש הגיע בשיאו ל-20 נקודות ומשם מורסיה לא הייתה יכולה לחזור.

פקונדו קמפאסו רשם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-10 אסיסטים, וולטר טבארס התקרב לדאבל דאבל משלו עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים. את מורסיה, שירדה למאזן 2:3 בליגה, הוביל סימון בירגאנדר עם 16 נקודות.

וולטר טבארס, שחקן ריאל מדריד. Borja B. Hojas, GettyImages
הקלע המוביל. טבארס/GettyImages, Borja B. Hojas

צפו בתקציר: ברצלונה ניצחה בחוץ את גראן קנאריה

תקציר מהליגה הספרדית בכדורסל: גראן קנאריה - ברצלונה 83:73/ספורט1

מאוחר יותר הגיע תורה של ברצלונה לנצח, בהמשך ישיר למה שעשתה שלשום אצל אולימפיאקוס ביורוליג. הקטלאנים גברו 73:83 על גראן קנאריה ושמרו על שוויון עם באסקוניה, ולנסיה ובילבאו שכולן במאזן 1:4 מאחורי ריאל.

בארסה יצאה מפיגור של 9 נקודות ברבע השלישי הודות ל-14:27 ברבע האחרון, כשאת רשימת הקלעים שלה הוביל הרכז הליטאי רוקאס יוקובאיטיס עם 14 נקודות בנוסף ל-6 אסיסטים. הגבוהים ווילי הרננגומס וג'ואל פארה תרמו 11 נקודות כל אחד. 18 של ניקולאס ברוסינו הארגנטינאי לא הספיקו לאלופת היורוקאפ המכהנת, שנחלה כבר שלושה הפסדים העונה בליגה הספרדית.

צפו בתקציר: פנרבחצ'ה ניצחה ללא ים מדר

תקציר מהליגה הטורקית בכדורסל: פנרבחצ'ה - בחצ'שהיר 98:113/ספורט1

בכפוף למגבלת הזרים בליגה הטורקית, ים מדר לא נכלל בסגל של פנרבחצ'ה שניצחה 98:113 את בחצ'שהיר והתאוששה מהפסד נגד ולנסיה ביורוליג. ג'ונתן מוטלי סיים כקלע הבולט אצל הכחולים-צהובים, עם 25 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully