וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילי מדמון משחזר: "כיתת הכוננות הצילה אותנו. מתפלל לאחדות"

15.10.2023 / 12:30

שחקן הפועל באר שבע שהה בביתו בעין הבשור בשעה שמחבלים ניסו לפשוט על המושב. אחרי שאיבד בני משפחה ומכרים, הוא משחזר את קרב הבלימה מעורר ההשראה של שכניו, מספר על הטראומה, ומסיים בקריאה נרגשת: "נעבור את זה רק ביחד, אין לנו ברירה אחרת"

קרב היריות במושב עין הבשור כפי שתועד במצלמות האבטחה/שימוש לפי סעיף 27א לזכוית יוצרים

אילי מדמון, שחקן הפועל באר שבע ומי שהיה קפטן נבחרת הנוער, הוא תושב עוטף עזה. מדמון גדל למשפחה של חקלאים במושב עין הבשור אשר בחבל אשכול ואחרי נדודים לדירה בתל אביב כששיחק בבית"ר ירושלים ובבני יהודה, הוא חזר להתגורר הקיץ במושב עם המשפחה מאחר ששב לשחק במועדון נעוריו הפועל באר שבע. "בשבת שעברה הייתי כמובן בבית במושב כשהמחבלים מנסים להיכנס בשער", שיחזר היום מדמון כשהוא כבר באילת לשם הגיע עם אמו ואחותו ביום חמישי. "עין הבשור לא צמודת גדר, כך שלכיתת הכוננות היה מעט זמן להתכונן למחבלים והיא ניהלה קרב הירואי מול 15 מפלצות שניסו לפתוח את השער ולהיכנס למושב עם שני טנדרים ושני אופנועים. הודות לכיתת הכוננות ולרבש"צ, נהדפו המחבלים וחלקם חוסלו בפאתי המושב".

מדמון נשאר לאורך כל השבוע שעבר בביתו. "לא יצאתי מהבית אפילו לחצר במשך שישה ימים. אם פעם חששנו מרקטות, הפעם זה סיפור אחר והפחד היה מחוליות שעדיין מסתובבות בשטח. ביום חמישי פינו אותנו כמו את כל תושבי המועצה לאילת. אימא ואחותי הגדולה ירדו איתי דרומה. אבא נשאר במושב כחלק מחמ"ל של תושבי המושב שמטרתו גם להגן על הבתים וגם לדאוג לבעלי החיים ולגידולים. סבא וסבתא שלי משני הצדדים חזרו לארץ כי היו בחו"ל והם נשארו בבתי מלון במרכז ולא חזרו למושב".

אילי מדמון, שחקן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
"פעם חששנו מרקטות, הפעם זה סיפור אחר". מדמון/אודי ציטיאט

מדמון מכיר היטב את המוות והחטופים. "חברה לכיתה שלי נרצחה כחיילת והסבתא של בנות הדוד שלי חטופה". לקשר הפועל באר שבע יש מסר להעביר: "חייבים להתאחד. אין לנו ברירה אחרת. חייבים אחדות בין כולנו וביחד נעבור את זה. אין לנו מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully