וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון נגד ההתאחדות האנגלית: "עומדת בצד האפל של ההיסטוריה"

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל בריאיון ל"טלגרף": "התרחש כאן טבח ברוטלי שאסור לשתוק עליו. כל ארגון חייב לגנות"

לוחמי יחידת עוקץ חילצו אזרחים מקיבוצי עוטף עזה תחת אש/דובר צה"ל

יוסי בניון יצא נגד ההתאחדות האנגלית בריאיון ל"טלגרף" הבריטי שפורסם הערב (שבת) בעקבות סירובה להאיר את קשת אצטדיון וומבלי בצבעי דגל ישראל, בניגוד למה שהחליטה בעבר לאחר פיגועי טרור במקומות אחרים בעולם, וטען כי אותה ישות כשלה בעמידה בחובתה להתנגד למעשי שנאה.

אחד הישראלים הבכירים ביותר ששיחקו בפרמיירליג, שלבש את מדי ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי וארסנל, התראיין ל"טלגרף" והעביר ביקורת חריפה: "העם שלנו עבר כל כך הרבה לאורך ההיסטוריה, ואחרי השואה העולם הבטיח כי 'לעולם לא עוד'. אבל כפי שאתם יודעים, עברו 80 שנה ועכשיו מתרחש טבח ברוטלי ובלתי אנושי באותה מידה".

בניון המשיך: "התרחש כאן מסע הרג שגבה את חייהם של 1,300 אנשים בצורה נוראית, עינו את המשפחות שלהם, אנסו באכזריות וברוע מוחלט. אלה מעשים שהדעת לא סובלת ואסור לשתוק עליהם".

יוסי בניון מנהל מקצועי נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
טענות קשות ומוצדקות כלפי האנגלים. יוסי בניון/מאור אלקסלסי

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל אמר: "על כל ארגון גדול חלה החובה והאחריות להעלות את המודעות ולעמוד זקוף אל מול שנאה שכזו. התאחדות הכדורגל האנגלית חייבות לעשות זאת, כפי שידעה לגנות ולהנציח - בצדק - כל אירוע טרור או אסון אחר בעולם. כל פעולה אחרת תתפרש אך ורק כעמידה בצד האפל של ההיסטוריה, וההיסטוריה תשפוט אותם".

בתחילת השבוע נודע כי אחיינו של בניון חיסל שלושה מחבלים של חמאס במתקפה על קיבוץ בארי, במהלכה נותק הקשר בין בניון לאחותו ומשפחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully