וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייח' הקטארי פרש, רטקליף ירכוש 25% ממנצ'סטר יונייטד

ג'אסים בן חמד אל ת'אני ירד מהאפשרות להשתלט על המועדון, הגלייזרים ישמרו על רוב המניות והמיליארדר הבריטי יהפוך לבעלים נוסף

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על ברנטפורד/ספורט1

האחים גלייזר ישאירו בידיהם את מרבית הבעלות על מנצ'סטר יונייטד: השייח' הקטארי ג'אסים בן חמד אל ת'אני פרש מהמכרז ואילו סר ג'ים רטקליף קרוב לסיכום על רכישת 25 אחוזים מהמועדון, כך מדווחים הערב (שבת) כלי התקשורת הבריטיים.

הצעתו של שייח' ג'אסים, אשר עמדה על יותר מ-5 מיליארד ליש"ט, הייתה לפי הדיווחים היחידה שכוונה לרכישת 100% ממנצ'סטר יונייטד. אלא שהאחים גלייזר הבהירו כבר לפני זמן רב שהסכום הנ"ל לא מספק אותם, וכעת מסתמן כי רטקליף ישלם כ-1.5 מיליארד ליש"ט עבור רבע מהמניות, כשסכום זה משקף את השווי שבו העריכו הגלייזרים את המועדון - 6 מיליארד ליש"ט.

בעלי מנצ'סטר יונייטד אברם גלייזר. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
מוכרים רק רבע. אברם גלייזר, אחד מבעלי מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

השלמת העסקה תביא לסיומה של סאגה אשר נמשכת קרוב לשנה. רטקליף, אחד האנשים העשירים ביותר בממלכה הבריטית, והמייסד והמנכ"ל של תאגיד הכימיקלים INEOS, טען בעבר שהוא אוהד את מנצ'סטר יונייטד מילדות. החברה שלו מחזיקה בין היתר גם בבעלות על שלוש קבוצות כדורגל נוספות: ניס מהליגה הראשונה בצרפת, לוזאן מהליגה הבכירה בשוויץ וראסינג קלאב עבידג'אן מחוף השנהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully