וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מבקר את אופ"א: "אף אחד לא אומר כלום"

החלוץ התראיין בהולנד על רקע המלחמה: "אצלנו יש דקת דומיה בכל פעם שקורה משהו בעולם. אנחנו לא מבינים איך דבר כזה קורה בעולם"

תיעוד ההרס ברצועת עזה אחרי תקיפות חיל האוויר/טוויטר

"תוך שעתיים העולם שלנו התהפך. לא רק שלנו, אלא של עוד הרבה מאוד אנשים", סיפר ערן זהבי בריאיון ל-ESPN הולנד היום (שבת) על רקע פרוץ המלחמה לפני שבוע.

"אנחנו רחוקים ממה שקרה בדרום, אבל מרגישים הכל. אנחנו עצובים, לא מבינים איך דבר כזה יכול לקרות בעולם שלנו. איך אנשים מסוגלים לדברים כאלה", אמר שחקנה של מכבי תל אביב, שמרבה להעביר ביקורת מאז תחילת הלחימה בעזה.

זהבי, שקיבל את הפנייה מהתקשורת ההולנדית על רקע עברו בפ.ס.וו איינדהובן כמובן, סיפר על החלק שבו הספורטאים בארץ מנסים לתרום: "אנחנו עוזרים להרבה אנשים, מבקרים משפחות, הולכים להלוויות, זה קשה מאוד. המשפחות מחייכות מעט ומודות לנו שבאנו. אני גאה מאוד במה ששחקנים עושים בכל המדינה. הרבה אנשים בעלי כוח מנסים להשתמש במעמדם למטרות טובות. לבנו עם משפחות הנפגעים".

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. אריאל שלום
ממשיך להעביר ביקורת. ערן זהבי/אריאל שלום

החלוץ ניצל את ההזדמנות גם כדי לבקר את אופ"א על כך שלא הורתה על דקת דומיה לפני כל משחקי מוקדמות היורו בימים אלה: "בכל פעם שקורה משהו בעולם, אנחנו מפגינים כבוד ועורכים דקת דומיה, כמו אחרי האסונות בטורקיה, מרוקו ולוב. אנחנו מכבדים ותומכים. עכשיו אף אחד לא אומר כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully