וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא חושב שיהיה כאן שלום, הם חיים כדי לרצוח"

מאמן הנבחרת הצעירה התראיין בבלגיה: "טרוריסטים נכנסו לבתים של אזרחים, שרפו הכול, הוציאו להורג נשים וילדים, אנסו נערות"

בווידאו: צה"ל ושב"כ חיסלו מפקד כוח בנח'בה שהוביל את מתקפת הטרור של ארגון חמאס ביישובי עוטף עזה/צילום: דובר צה"ל

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, גיא לוזון, התראיין לתקשורת הבלגית וסיפר על ההתפתחויות בישראל בשבוע האחרון, מאז מתקפת הטרור הברוטלית של חמאס על ישראל. לוזון שאימן בעבר את סטנדרד ליאז' הבלגית, דיבר באריכות על התחושות הקשות וגם הדגיש שהמחשבה לעזוב את ישראל עד יעבור זעם - לא חלפה בראשו אפילו לרגע.

לוזון אמר: "כדורגל לא מעניין אותי כרגע. היום אנחנו עסוקים בדאגה לחיילים, למשפחות, לחברים. אשתי מבשלת כל יום ארוחות ושולחת לחיילים בדרום, אנחנו נוסעים לבתי חולים כדי לתמוך בפצועים ובניצולים שחזרו עם עדויות מזוויעות.

"זו לא מלחמה. במלחמה יש עימותים בין חיילים וצבאות, אבל במקרה הזה האזרחים שימשו מטרה. במשך שנים התרגלנו שיורים עלינו טיבים בכל חודש, חודשיים, חצי שנה. יש אזעקה, הולכים למרחב המוגן ל-10 דקות ואז החיים חוזרים למסלולם. אבל הפעם? אי אפשר לתאר. טרוריסטים נכנסו לבתים של אזרחים, שרפו הכול, הוציאו להורג נשים וילדים, אנסו נערות. זה כמו סרט אימה".

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון. MB Media, GettyImages
"גם היה לי מטוס פרטי בחצר לא הייתי עוזב את ישראל בזמן כזה". לוזון/GettyImages, MB Media

מאמן הנבחרת הצעירה המשיך: "שחקן שאימנתי בישראל (ליאור אסולין) נרצח בפסטיבל שלום. אתם יכולים לתאר לעצמכם 2,000 אנשים שהולכים לרקוד וליהנות במסיבה - כזו בסגנון של טומולאנד בבלגיה... המחבלים מילכדו גופות עם רימונים, כך שגם האנשים שמגיעים לזהות ולאסוף אותן ייפגעו. אם דבר כזה היה קורה בבלגיה, אני מניח שאנשים היו בורחים לצרפת, הולנד, גרמניה. כאן אנחנו מוקפים במדינות מוסלמיות.

"גם אם היה לי מטוס פרטי בחצר שלי, לא אעזוב את ישראל בעת כזו. אנחנו חייבים להישאר ביחד ולתמוך אחד בשני. לא אסכים להשאיר את אחיי מאחור. אני מתפלל לשלום, מאבל אני לא חושב שזה יקרה גם בעוד 200 שנה. הם חיות, הם חיים רק כדי לרצוח. אנחנו, האזרחים, רק רוצים שלום, אבל אני לא רואה איך אפשר להשיג אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully