וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב חזר לבלגיה: "לא דמיינו שדבר כזה אפשרי בעולם המודרני"

קשר מכבי חיפה חבר למשפחתו וסיפר במדינה בה שיחק עד הקיץ: "מאז השואה לא הייתה כזו אלימות נגד יהודים. ראיתי סרטון של מחבל שמבקש להצטלם כי הוא עומד לערוף למישהו את הראש"

דקת הדומיה באנגליה "לזכר הקורבנות בישראל ובפלסטין"/ספורט1

מרבית השחקנים הזרים בספורט הישראלי המריאו מהמדינה מאז תחילת הלחימה בשבת שעברה, אך גם ליאור רפאלוב הרגיש צורך בהפוגה והמריא חזרה לבלגיה. בריאיון שהעניק במדינה בה שיחק 12 שנים עד הקיץ האחרון, שחקן מכבי חיפה סיפר כי התאחד עם אשתו גל וילדיו: "חזרתי לבלגיה ביום שני בערב, לא רציתי להישאר בירשאל. רציתי להיות עם אשתי גל והילדים, המשפחה של אשתי גרה בדרום הארץ וכל לילה הם קמים מאזעקות והולכים למרחב המוגן".

כמו המדינה כולה, גם הקשר הוותיק היה מזועזע ונחרד מהתיעודים שנחשף אליהם: "ראיתי סרטון של מחבל שמבקש שהמצלמה תופנה אליו כי הוא עומד לערוף ראש, תינוקות נרצחו. אף אחד לא דמיין שדברים כאלה אפשריים בעולם המודרני, מאז השואה לא הייתה כזו אלימות נגד יהודים".

ליאור רפאלוב, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מזועזע. רפאלוב/מאור אלקסלסי

שחקן נוסף מליגת העל שטס השבוע מישראל לבלגיה הוא ג'ורדן בוטאקה, כיום במ.ס. אשדוד ואשתקד בהפועל ירושלים. בוטאקה סיפר לתקשורת המקומית כי "מה שראיתי בשבוע שעבר יישאר איתי לנצח. ראיתי את הטילים עפים לי מעל הראש. לא אשכח לעולם את הנסיעה מהבית שלי לשדה תעופה, החוויה הזו גרמה לי להבין כמה טוב לנו בבלגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully