וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווריירס ניצחו את הלייקרס בהכנה, וומבניאמה גבר על מיאמי

הכוכבים נפגשו בלוס אנג'לס, קומינגה הוביל את האורחת ל-125:129. הצרפתי של הספרס עם 23 נקודות ב-104:120 על ההיט

דקת הדומיה באנגליה "לזכר הקורבנות בישראל ובפלסטין"/ספורט1

קבוצות ה-NBA מגבירות קצב בהכנה לעונה החדשה, וכעת גם הכוכבים הגדולים נכנסים לעניינים. הלילה (בין שישי לשבת) נערכו שני משחקים מסקרנים כאשר המוקד היה בלוס אנג'לס, שם הלייקרס נכנעו לגולדן סטייט ווריירס 129:125. במשחק נוסף סן אנטוניו ספרס של ויקטור וומבניאמה הכניעה 104:120 את מיאמי היט, כאשר סגנית האלופה החסירה את שחקניה הבכירים.

שחקן גולדן סטייט ווריירס כריס פול עם סטיב קר. רויטרס
עוד צריך להתרגל. כריס פול עם סטיב קר/רויטרס

המפגש בלוס אנג'לס היה שחזור של חצי גמר המערב בשנה שעברה, אז הלייקרס העפילו לגמר האזורי בזכות 2:4 בסדרה. הווריירס חזרו לראשונה לאולם שבו הודחו לפני כחצי שנה, והפעם יצאו עם ידם על העליונה. בדקות האחרונות אפשרו שתי הקבוצות לשחקנים הצדדים לשחק והושיבו בצד את הכוכבים, ולראיה הקלע המוביל במשחק היה ג'ונתן קומינגה שבלט עם 26 נקודות אצל המנצחת.

סטפן קרי היה הקלעי הבא אחריו בגולדן סטייט עם 18 נקודות ב-21 דקות, כאשר כריס פול, שממשיך להתרגל למדים החדשים, הסתפק ב-6 נקודות ו-4 אסיסטים ב-20 דקות. בלייקרס לברון ג'יימס קלע 12 נקודות ב-18 דקות, בעוד אנתוני דייויס קלע 13 נקודות ב-22 דקות. את קלעי המפסידה הוביל המצטרף החדש טוריאן פרינס עם 17, אוסטין ריבס תרם 16 משלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ויקטור וומבניאמה, שחקן סן אנטוניו ספרס. רויטרס
כבר נותן מספרים. וומבניאמה/רויטרס

כאמור גם בטקסס נערך משחק מסקרן, כאשר בהיעדר כוכבי אלופת המזרח כל העיניים היו נשואות לעבר הבחירה הראשונה בדראפט האחרון - ויקטור וומבניאמה מהספרס. הסנטר הצרפתי כיכב וקלע 23 נקודות באותו מספר דקות, ועוד באחוזים טובים מהשדה (10 מ-15). אליו הצטרף דווין ואסל, שקלע 22 נקודות. ללא ג'ימי באטלר, באם אדבאיו, טיילר הירו וקייל לאורי, ההיט גילו את ג'מאל קיין שהצטיין עם 24 נקודות (6 מ-8 מחוץ לקשת) ו-10 כדורים חוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully