וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצבת לצד ישראל והקהילה היהודית: "גל של אנטישמיות"

בשונה מראשי הפרמיירליג ושאר המועדונים (להוציא את קריסטל פאלאס), הבלוז הביעו תמיכה חד משמעית: "עצובים מאוד בעקבות ההתקפות על ישראל"

תקציר: כל שערי היום ממוקדמות יורו 2025, יום חמישי ה-12 באוקטובר/פלייר

הצהרות ההתאחדות האנגלית והפרמיירליג עוררו סערה גדולה בישראל, ובצדק בשל כך שלא נכתב או נשמע גינוי מפורש על מעשי חמאס וכלל לא השתמשו במילים כמו טרור, אבל ישנה קבוצה אחת שבכל זאת עשתה יותר מכל השאר. מדובר בצ'לסי, שהייתה הראשונה שהביעה תמיכה בקהילה היהודית ודאגה להפריד בין מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס לתקיפות צה"ל ברצועת עזה.

"מועדון הכדורגל צ'לסי עצוב מאוד על אובדן החיים העצום בעקבות ההתקפות על ישראל בסוף השבוע שעבר. אנו עומדים לצד הקהילה היהודית בלונדון וברחבי העולם מול גל גואה של אנטישמיות, שפועל נגדה זה מכבר", נמסר מהבלוז בהודעה ברשתות החברתיות.

עוד נכתב על ידי צ'לסי כי "נצטרף לחברינו, מועדוני הפרמיירליג בלזכור את כל החפים מפשע התמימים שאיבדו את חייהם בישראל ובעזה כאשר נארח בסטמפורד ברידג' את ברנטפורד". הכוונה כמובן לדקת דומיה וענידת סרטים שחורים, כפי שהכריזה הפרמיירליג בהודעה שמיד אחריה היא ספגה ביקורות קשות על כך שהגדירה את המלחמה בישראל כ"משבר בישראל ובעזה".

בהערת אגב, נזכיר שבצ'לסי משחק האוקראיני מיכאילו מודריק שכבר הזדהה בעבר עם ישראל והביע תמיכה ברשתות החברתיות ובעלי המועדון הוא טוד בולי האמריקאי, שרכש אותו מידי רומן אברמוביץ' בשנה שעברה.

חשוב לציין שלאחר מכן הצטרפה אליה גם קריסטל פאלאס, שברשתות החברתיות מסרה: "למעלה מ-1,000 ישראלים, ביחד עם תיירים שהגיעו מכל העולם, כולל מבריטניה, נרצחו ונלקחו בשבי על ידי טרורסיסטים של חמאס. אנחנו כמועדון מוסיפים את הקול שלנו כדי לגנות הרג של חפים מפשע".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully