וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו מגפה": נחשף שמו של כדורגלן נוסף שחשוד בהימורים לא חוקיים

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 17:00

טונאלי וזאניולו כבר נופו מסגל נבחרת איטליה לצורכי חקירה, ניקולה זאלבסקי הפולני שמשחק ברומא חשוד גם כן. החשש: מעל 50 כדורגלנים בסרייה A מעורבים

תקציר: כל שערי היום ממוקדמות יורו 2025, יום חמישי ה-12 באוקטובר/פלייר

שערוריית ההימורים החדשה שמסעירה את איטליה בימים האחרונים לא יורדת מסדר היום - היא למעשה צפויה רק לתפוס תאוצה בימים הקרובים. היום (שישי) פורסם באיטליה כי אחרי שאנשי משטרה הגיעו למחנה הנבחרת במתחם קוברצ'אנו ליד פירנצה ותשאלו את סנדרו טונאלי וניקולו זאניולו בחשד שהם מעורבים בהימורים בלתי חוקיים, כדורגלן נוסף שחשוד וצפוי להיחקר הוא ניקולה זאלבסקי, הפולני שמשחק ברומא (קבוצתו לשעבר של זאניולו, שחשוד כי הימר על משחקי הקבוצה בשעתו ועל כן עלול להיענש בצורה חמורה יותר).

כזכור, גם ניקולו פאג'ולי, קשרה בן ה-22 של יובנטוס, נחקר והודה כי הימר באתרים בלתי חוקיים ואף הצהיר כי הוא "סובל מבעיה קשה של התמכרות להימורים" והפסיד כמיליון יורו לפחות. על פי החשש, כך נכתב בתקשורת האיטלקית, מדובר בלפחות 50 כדורגלנים מהסרייה A שמעורבים בפרשה.

ניקולה זאלבסקי, שחקן רומא. רויטרס
חשוד נוסף. זאלבסקי/רויטרס

מאמן נבחרת איטליה לוצ'אנו ספאלטי הודה כי "עבר עלינו לילה קשה" בעקבות תשאולם של טונאלי וזאניולו והוסיף: "הם מאוד חשובים לכולנו ואנחנו נתמוך בהם ונעמוד לצדם, אנחנו נעזור להם להגן על עצמם, אבל אם קרו דברים שלא אמורים לקרות אז הם יצטרכו להיענש".

נשיא ההתאחדות האיטלקית, גבריאלה גראבינה, התראיין בנושא גם כן והודה: "לא ציפינו פרשה כזו. אני מאמין שהגבנו לפרשה בצורה רגישה ומכבדת כלפי כולם. למרבה הצער התמכרות להימורים זו לא בעיה רק בכדורגל, אלא מגפה חברתית ששוחקת אותנו מבפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully