וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הפועל אילת: "התקווה היא לחזור לשחק ב-28 באוקטובר"

מסימיליאנו מנטי עזב את ישראל למולדתו איטליה, ממנה סיפר: "מקווה לחזור במהרה, אבל עדיין יש חוסר ודאות. הצוות שלי נשאר באילת"

תקציר: כל שערי היום ממוקדמות יורו 2025, יום חמישי ה-12 באוקטובר/פלייר

בדומה לשלל שחקנים ואנשי מקצוע זרים אחרים בספורט הישראלי, גם מאמן הפועל אילת מסימיליאנו מנטי עזב לאחרונה את המדינה. האיטלקי עשה את דרכו אמש (רביעי) לעמאן, ומשם המריא על מטוס למולדתו. בריאיון לתקשורת האיטלקית, סיפר: "חציתי את הגבול הירדני ברגל. לא היו סכנות באילת, הכל היה בטוח, אבל הרגשתי שמסוכן מדי עבורי להישאר. ביטלו טיסות לאירופה. המנהל המקצועי שלנו ניקולה לונצ'אר וחלק מהעוזרים שלי נשארו באילת".

מנטי נשאל על הימים הראשונים למלחמה וסיפר: "ב-24 שעות, השתנה העולם. ישראל היא מדינה שנקרעה על ידי כאב וכעס. הפועל אילת אפשרה לי לעזוב בלי בעיה, היא גם שילמה את כל המשכורות מראש. עזבתי כדי להבטיח את ביטחוני וביטחון משפחתי".

מסימיליאנו מנטי, מאמן הפועל אילת. לירון מולדובן
"הפועל אילת אפשרה לי לעזוב בלי בעיה". מנטי/לירון מולדובן

לשאלה האם ומתי ישוב ארצה, השיב: "אני מקווה לחזור לאילת במהרה, אבל חושש שזו רק ההתחלה. התקווה היא לחזור לשחק ב-28 באוקטובר, ובמקרה כזה אשוב לישראל ב-19 לחודש, אבל יש עדיין חוסר ודאות. מלבד ארבעה משחקי הכנה, שיחקתי רק משחק גביע אחד, הליגה עוד לא התחילה. כעת צריך להתאזר בסבלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully