וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקים בבית וגן אנדרטה לזכר נרצחי המלחמה: "כמות בלתי נתפסת"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 10:26

בית"ר הודיעה: מקבלים בכל יום עוד ועוד שמות של אוהדים שנהרגו, פועלים להנציח אותם. אברמוב: "נזכור תמיד את הגיבורים שלנו ואת האחווה הבית"רית"

בווידאו: תיעוד החורבן בקיבוץ חולית/צילום: רויטרס

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שישי) שהקבוצה תקים במתחם האימונים שלה בבית וגן אנדרטה לזכר הנרצחים במתקפת הטרור של החמאס בדרום ולזכר ההרוגים במלחמה בעזה. "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים אבל ביחד עם כל עם ישראל על האובדן הנוראי של חיי אדם במתקפת הטרור הנפשעת שאירעה", נמסר מהקבוצה, "כמות אוהדי הקבוצה אשר נרצחו או נפלו בהגנה על המולדת היא בלתי נתפסת. חברים ליציע, אחים בית"ריים, מלח הארץ. אנו נערכים ומקבלים בכל יום עוד ועוד שמות שכל אחד מהם עולם ומלואו ופועלים על מנת להנציח אותם. תוקם אנדרטה במתחם האימונים בבית וגן לזכרם של האוהדים שלנו ונרצחי והרוגי המלחמה. האנדרטה תהיה שם על מנת שכל מי שיגיע יזכור לנצח כי עם אחד אנחנו וכי האחדות שלנו לא מוטלת בספק לרגע.

שחקני בית"ר ירושלים מבקרים את תושבי הדרום. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני בית"ר ירושלים מבקרים את תושבי הדרום/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בעלי המועדון, ברק אברמוב: "העצב נמצא איתנו בכל רגע נתון בשבוע האחרון. הכאב על אובדן החיים, על הטרגדיות והזוועות גורם לנו כעם להפוך לאגרוף אחד בלתי ניתן להכנעה.

"אני מקבל פניות רבות ממשפחות שכולות ולכן החלטנו שאנו ננציח את יקיריהם במתחם האימונים על מנת שכל ילד וכל שחקן או אדם שמגיע למתחם יזכור תמיד את הגיבורים שלנו ואת האחווה הבית"רית. אנשים מכל קצוות החברה הישראלית שזכרם ייחקק לנצח בליבנו.

"במהלך הימים האחרונים פועל המועדון בכל החזיתות על מנת לעזור ככל שניתן בעורף ובשליחת ציוד לכוחות הביטחון בשטח. אנו מגיעים לבתי המשפחות השכולות, אל מפוני יישובי עוטף עזה, מגייסים כספים וזאת רק ההתחלה. הנחיתי את כל אנשי המועדון להעמיד את כל המשאבים על מנת לתמוך במה שנוכל.

"אני מחזק את כוחות הביטחון ומבטיח להם שהעורף כאן חזק. נכניע וננצח ובדרך גם נכאב ונעטוף את המשפחות הכואבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully