וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הטניס נגד ג'אבור: "מלבה, מתסיסה ותומכת בארגון טרור רצחני ונאצי"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 9:51

באיגוד פנו ל-WTA בעקבות הפוסט של הטניסאית הטוניסאית שתמכה בפלסטינאים ומצפים שהיא תיענש. היו"ר אבי פרץ: "שמחים שהיא במיעוט לעומת הספורטאים השפויים בשאר העולם"

שחקני הפועל חדרה באימון עם ילדי הדרום/האתר הרשמי של הפועל חדרה

בזמן שרוב העולם תומך בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני מתקפת הטרור הזוועתית של החמאס, אונס ג'אבור, הטניסאית הטוניסאית, העלתה אמש פוסט ברשת ובו היא תמכה ב"מאבק הפלסטיני". בפוסט היא כתבה: "מה שהפלסטינים עברו במשך 75 שנים האחרונות הוא בלתי ניתן לתיאור. מה שאזרחים חפים מפשע עוברים הוא בלתי ניתן לתיאור, לא משנה מה הדת או מה המוצא שלהם. אלימות לעולם לא תוכל להביא שלום. אני לא יכולה לעמוד לצד אלימות אבל אני לא יכולה לקבל אנשים שאדמתם נלקחה. חשוב להבין את הקונטקסט, להסתכל על מה שקרה היום ולהתעלם מההיסטוריה זהו חוסר אחריות וזה לא יביא שלום. ושלום הוא כל מה שמשנה עבורנו, שלום הוא כל מה שאנחנו רוצים וצריכים. הפסיקו את האלימות ותשוחרר פלסטין".

היום (שישי) הגיעה תגובתו של איגוד הטניס הישראלי, פנה ל-WTA (התאחדות טניס הנשים הבינלאומית) באמצעות ה- ITF (התאחדות הטניס הבינלאומית) והתלונן על פוסט התמיכה של השחקנית הטוניסאית במתקפה הנוראית על ישראל בשבת האחרונה.

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ אמר: "הטניסאית הזו מלבה, מתסיסה ותומכת בארגון טרור רצחני ונאצי. אנו שמחים שהיא במיעוט לעומת הספורטאים השפויים בשאר העולם. אנו מחזקים את כוחות הבטחון וההצלה, סומכים עליהם שיעשו את העבודה ומתפללים שיחזרו בשלום."

הפוסט של ג'אבור

אונס ג'אבור, טניסאית טוניסאית. רויטרס
תיענש? ג'אבור/רויטרס

מכיוון שהשחקנית משתייכת ל- WTA, הם הגוף האחראי על הטיפול במקרה והאיגוד וה ITF ממתינים כעת לראות באילו אמצעים הם יבחרו לנקוט מולה. ה- ITF הודה לאיגוד הטניס על העזרה והפעולות המהירות שנקט בכל הקשור לפינוי עשרות השחקנים, המאמנים והשופטים שנכחו בישראל לקראת הטורנירים הבינלאומיים שהיו אמורים להתקיים השבוע בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully