וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתשומת לב סק, שואו, מילסון, אדליי וגרנט: הגרלת אליפות אפריקה

שלושה חודשים לפני התחרות בחוף השנהב, נערכה הגרלת הבתים ושחקני מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומאמן נבחרת זמביה התבשרו את מי יפגשו

מצעד שערי השבוע, 11.10/ספורט1

שלושה חודשים לפני שאליפות אפריקה יוצאת לדרך בחוף השנהב, בהשתתפות נבחרת זמביה שמאומנת על ידי אברהם גרנט וצפי למספר כוכבי ליגת העל וביניהם עבדולאי סק ושואו ממכבי חיפה ומילסון ממכבי תל אביב, הערב (חמישי) נערכה הגרלת הבתים והנבחרות השונות התבשרו מי יהיו יריבותיהן בתחרות שתימשך כחודש ובמהלכה יחסרו השחקנים לקבוצות השונות ברחבי העולם.

מכל בית עולות שתי נבחרות ולשלב הבא גם יעלו ארבע הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר שסיימו במקום השלישי, כאשר שלב הבתים ייצא לדרך ב-13 בינואר והגמר ייערך ב-11 בפברואר. בבית א' שובצה המארחת חוף השנהב ביחד עם נבחרת ניגריה, שבסגל שלה צפוי להיכלל שוער הפועל ירושלים אדבאיו אדליי, ביחד עם גינאה המשוונית וגינאה-ביסאו. בבית א' מצרים של מוחמד סלאח תתמודד עם גאנה, קייפ ורדה ומוזמביק.

ההגרלה המלאה

עבדולאי סק וסנגל קיבלו בבית ג' את קמרון, גינאה וגמביה וזו הגרלה סבירה בסך הכל עבור אלופת אפריקה, שגם כך צפויה להעפיל לשלב הבא. גם אנגולה, שבהרכב שלה צפוי לעלות מילסון ממכבי תל אביב, זכתה להגרלה נוחה - ביחד עם אלג'יריה שזכתה ב-2019 באליפות, בורקינה פאסו ומאוריטינה.

בבית ה' שובצו טוניסיה, מאלי, דרום אפריקה ונמיביה ובבית ו' הוגרלו מרוקו, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, זמביה של אברהם גרנט שיקווה לשחזר את ההישג עם גאנה שאיתה הגיע עד לגמר ב-2015 וטנזניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully