וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט נטש את מסיבת העיתונאים, במצרים התאכזבו כי לא היו דגלי פלסטין

המאמן הישראלי של זמביה לא הורשה לדבר על המלחמה, המארגנים מאיחוד האמירויות גם מנעו הבעת דעה פוליטית ביציעים ובמצרים הגדירו זאת: "90 דקות של אכזבה"

ליאור אסולין ז"ל, כדורגלן העבר שנרצח במסיבת הטבע ברעים, מובא למנוחות/רענן ברנובסקי

הרבה עיניים הופנו הערב (חמישי) לאל עין באיחוד האמירויות, שם נערך משחק ידידות בין מצרים לזמביה, אותה מאמן אברהם גרנט. הישראלי ישב על הספסל וראה את שחקניו נכנעים לשער של חמדי פתחי שהעניק למצרים 0:1 בתוספת הזמן, ולאחר המשחק לא הורשה להתייחס למתקפת הטרור הרצחנית שהובילה למלחמה בארץ. בתגובה נטש גרנט את מסיבת העיתונאים.

מנגד, המצרים התאכזבו מהעובדה כי לא הייתה כל תמיכה בפלסטינאים במהלך המשחק - לא מצד נבחרת מצרים ולא מצד הקהל שנכח ביציעים. על פי הדיווחים, זו הייתה הוראה מפורשת של האמירתים להימנע מכל עניין פוליטי.

העיתונאי המצרי אחמד אוסמה, מגיש תכניות טלוויזיה ורדיו עם 307 אלף עוקבים בטוויטר, צייץ: "90 דקות של אכזבה. במשך כל המשחק העיניים שלי היו על היציע ולא על המגרש. מאוד עצוב שלא ראיתי את הדגל הפלסטיני ביציע".

כזכור, איחוד האמירויות הייתה חלק מהסכמי אברהם, נמצאת ביחסי שלום עם ישראל וגם כעת יש לא מעט תיירים ישראלים בשטחה. במצרים מצפים שבמשחק מול אלג'יריה, גם הוא באל עין, כבר יהיה מפגן תמיכה כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully