וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המאמנים והאגודות הוכיחו שהשחייה היא משפחה אחת גדולה"

אמיר כהן, המאמן הראשי של שחייני הנגב, ניצל מהתופת בעוטף עזה ומספר על העזרה מאיגוד השחייה והאגודות שמארחות את קבוצתו

בווידאו: מפוני עוטף עזה במלון ג'ו, ת"א, 10 באוקטובר 2023/מערכת וואלה!

רוב שחייני ושחייניות קבוצת השחייה של שער הנגב גרים בעוטף עזה ועברו משעות הבוקר המוקדמות בשבת האחרונה יממה קשה מנשוא באזור מגוריהם. מאמן נבחרת הקדטים ואיש השחייה הוותיק אמיר כהן (פיש), שהוא המאמן הראשי של הקבוצה ותושב מפלסים, הצליח לצאת בשלום מהממ"ד אחרי 26 שעות רצופות ללא תקשורת. בכל השעות הארוכות האלה נלחמו על הבית שלהם חיילי צה"ל תושבי היישוב וכיתת הכוננות מול עשרות מחבלים. כשיצא פיש מהממ"ד, הוא בדק מה שלום השחיינים והשחייניות שלו וראה בטלפון שלו אין ספור הודעות מאנשי איגוד השחייה, ממאמנים באגודות מרחבי הארץ ומשחייני נבחרת הקדטים.

חברי הקבוצה, שפונו מיישובי העוטף, פוזרו בימים האחרונים ברחבי הארץ יחד עם משפחותיהם ובכל מקום בו הם נמצאים התנדבה אגודת שחייה קרובה לארח אותם. איגוד השחייה, יחד עם האגודות, דאג לגייס ציוד רב עבור השחיינים והשחייניות כדי שיוכלו להמשיך לשחות, להרגיש קצת שגרה ובעיקר להרגיש בבית.

קינן ברוש אחרי אימון שהעבירו לו גרשון שפע ובוקי צ'יש. איגוד הש, אתר רשמי
קינן ברוש אחרי אימון שהעבירו לו גרשון שפע ובוקי צ'יש/אתר רשמי, איגוד הש

כ-20 שחיינים ושחייניות נמצאים כיום באזור נתניה, מתאמנים בבריכת וינגייט וזוכים גם לארוחת צהרים חמה. חברת "ארנה", הספונסר של איגוד השחייה, פתחה את החנות בבריכה וסיפקה להם ציוד כמו בגדי ים, משקפות, כובעים, מגבות ועוד. היום הם קיימו אימון מיוחד עם כרמל לויתן, מאמן נבחרת הנוער והאקדמיה במרכז המצוינות בווינגייט.

פיש היה נרגש מאוד מהיוזמות המדהימות של האיגוד ואנשי האגודות בכל הארץ: "אני רוצה להודות לכולם - לאיגוד השחייה, למיקי גפן ונצר שומר שלום, על ההיענות והעזרה ולכלל המאמנים והאגודות בארץ שהוכיחו שהשחייה היא משפחה אחת גדולה".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully