וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאים הצטרפו לקמפיין הישראלי: "אופ"א בשתיקה רועמת"

ספורטאים החלו להעלות סרטונים נגד ארגון הכדורגל האירופי שסירב לקיים דקת דומיה לזכר הקורבנות שנרצחו על ידי החמאס: "תמכתם באוקראינה ונלחמתם בגזענות - ישראלים חפים מפשע נרצחו"

הסרטון ששיתף מנור סולומון נגד אופ"א בדרישה לדקת דומיה/אינסטגרם

הודעות הפרמיירליג וההתאחדות האנגלית לטבח המזעזע ביישובי עוטף עזה, יחד עם אופ"א שלא הוציאה הודעת גינוי למלחמה בעזה, גרמו לכדורגלנים וספורטאים רבים לצאת בהודעות, פוסטים ופרסומים ברשתות החברתיות נגד ארגון הכדורגל האירופי.

מלבד מוטי דניאל, גם דקל קינן, עומרי גלזר, דניאל פרץ ומנור סולומון, שחקנה של טוטנהאם שגם כן לא גינתה את הטבח של החמאס, העלו לרשתות החברתיות סרטון ובו הוצג כיצד אופ"א והפרמיירליג תמכו באוקראינה במלחמה ובמאבק של האוכלוסייה השחורה תחת תנועת "Black Lives Matters" והגזענות, אך "שותקים שתיקה רועמת לגבי ישראל". הספורטאים העלו כיתוב: "אנחנו דורשים מאופ"א לקיים דקת דומיה עבור הישראלים החפים מפשע שנרצחו על ידי החמאס".

מלבד הקמפיין שהחל אצל הכדורגלנים, גם אוהדי הכדורגל הישראלים ברשתות החברתיות, אליהם מצטרפים רבים בעולם, זועמים על כך שלא יצאו הודעות גינוי נגד החמאס ושנראו תמיכה בשני הצדדים עם הכיתוב: "#BlindnessLeague".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully