וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון גדול לברצלונה בפיראוס, מדר ופנרבחצ'ה הפסידו בוולנסיה

לפברוביטולה הוביל את הקטלאנים ל-68:77 על אולימפיאקוס, 10 נקודות ו-3 אסיסטים לישראלי ב-77:74. וירטוס בולוניה הביסה במונאקו, עוד מהפך לז'לגיריס

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

המחזור השני ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד הניצחון הגדול של ברצלונה בפיראוס על אולימפיאקוס וההפסד של ים מדר ופנרבחצ'ה בוולנסיה. וירטוס בולוניה חגגה במונאקו עם 59:83 מוחץ.

אולימפיאקוס - ברצלונה 77:68

ברצלונה שלטה כמעט לכל אורך המשחק, אולימפיאקוס לא עשתה הרבה מעבר לקולות של קאמבק והקטלאנים יצאו מהיכל השלום והאחווה בפיראוס עם ניצחון יוקרתי במפגש מרתק בין שתי קבוצות ששואפות להגיע גם העונה הכי רחוק שאפשר. ברצלונה הרשימה עם ניצחון על אנאדולו במחזור הפתיחה ואמנם הערב ג'בארי פארקר קלע 3 נקודות בלבד ב-13 דקות, אבל היא נהנתה מ-17 נקודות של ניקולס לפברוביטולה (3 מ-5 לשלוש) שגם מסר 7 אסיסטים וכן מ-16 נקודות של אלכס אברינס (5 מ-7 לשלוש). יאן וסלי קלע 8 נקודות, אבל סיפק חסימה אדירה בדקות ההכרעה ולמעשה לא הותיר למקומיים סיכוי לחזור. את קלעי אולימפיאקוס הוביל תומאס ווקאפ עם 14 נקודות, אך היוונים כאמור נכנעו לברצלונה אחרי שניצחו אותה בשני המפגשים הקודמים.

ולנסיה - פנרבחצ'ה 74:77

ים מדר רשים בכורה לא רעה בכלל במדי הטורקים ביורוליג בשבוע שעבר בניצחון על מילאנו, וגם היום היה מהטובים בקבוצתו כאשר קלע 10 נקודות, מסר 3 אסיסטים וגם חטף 3 כדורים, אבל זה לא הספיק לפנר שהפסידה בוולנסיה שבמחזור הפראשון הפתיעה את מונאקו. טיילר דורסי וסקוטי ווילבקין קלעו 17 ו-14 נקודות בהתאמה לזכות פנר, שרדפה אחרי ולנסיה ובסופו של דבר נכנעה לחבורה שהוביל ברנדון דייויס עם 18 נקודות.

טוקו שנגליה, שחקן וירטוס בולוניה. GettyImages
בולוניה חגגה במונאקו. שנגליה/GettyImages

מונאקו - וירטוס בולוניה 83:59

ניצחון מוחץ לאיטלקים, שלכל אורך המשחק הובילו ביתרון דו ספרתי וניצחו ב-24 הפרש. שתי הקבוצות חיפשו ניצחון בכורה אחרי שהפסידו במחזור הפתיחה, אבל מייק ג'יימס נעצר על 14 נקודות בלבד ולא יכול היה להושיע את מונאקו מתבוסה. עדיין ללא קמבה ווקר הפצוע, ג'יימס היה היחיד בשורות המארחת שהגיע למספר דו ספרתי של נקודות, אך קלע באחוזים רעים (2 מ-6 לשתיים, 2 מ-5 לשלוש) ואילו אצל האיטלקים בלטו איפה לונדברג עם 14 נקודות, מרקו בלינלי עם 13 נקודות ו-12 קלעו ג'יילן סמית' וטוקו שנגליה.

ז'לגיריס קובנה - הכוכב האדום בלגרד 74:79

ז'לגיריס בשבוע שעבר נחלצה מפיגור של 15 נקודות וניצחה באיטליה את בולוניה, השבוע היא רשמה מהפך נוסף והפעם בביתה. הליטאים עוד פיגרו ב-9 נקודות דקה בתוך הרבע האחרון, אבל אז רולנדס סמית'ס (18 נקודות), אדגארס אולנובאס (15 נק') וארנס בוטקביצ'יוס (12) השלימו מהפך גדול והשיגו ניצחון שני. קינן אוונס קלע 8 נקודות. עבור הכוכב האדום זהו הפסד ראשון העונה והיא ללא ניצחון בליטא מאז נובמבר 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully