וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה ורונאלדו כיכבו, צרפת, פורטוגל ובלגיה העפילו ליורו 2024

כוכב הטריקולור כבש צמד ב-1:2 בהולנד, CR7 העלה את מאזנו ל-125 שערים עם צמד ב-2:3 על סלובקיה. השדים האדומים חגגו 2:3 באוסטריה במשחק על ראשות הבית

תקציר: הולנד - צרפת 2:1/ספורט1

חלון אוקטובר במוקדמות היורו נמשך הערב (שישי) עם משחקים משלושה בתים ועולות ראשונות לאליפות אירופה בקיץ 2024 בגרמניה.

בבית ב' צרפת הבטיחה את עלייתה ליורו 2024 עם ניצחון גדול באמסטרדם על הולנד, הודות לצמד של קיליאן אמבפה ששבר בצורת אחרי שלא כבש ארבעה משחקים רצופים בפריז סן ז'רמן. בבית ו', בלגיה ניצחה באוסטריה במאבק על ראשות הבית וגם היא העפילה ליורו. בבית י' פורטוגל נשארה מושלמת והשיגה גם כן את הכרטיס למשחקים בקיץ הבא, כריסטיאנו רונאלדו שוב כבש והמשיך לנפץ שיאים.

צפו בכל שערי הערב במוקדמות היורו

חגיגת שערי מוקדמות היורו, 13.10/ספורט1
קיליאן אמבפה, חלוץ נבחרת צרפת. רויטרס
אמבפה חזר לכבוש, צרפת שוב ביורו/רויטרס

בית ב'

הולנד - צרפת 2:1

צרפת הגיעה לאמסטרדם בידיעה שתעפיל בפעם התשיעית ברציפות לאליפות אירופה אם תנצח. להולנדים אמנם נשארו 9 נקודות בקופה, כמרחק ההפרש מצרפת המושלמת שבפסגה, אך הם בפיגור מול הטריקולור מכיוון שהפסידו להם פעמיים (4:0 במחזור הראשון) ועל כן לא יכולים לעקוף אותם. מי שסגר את הסיפור הוא קיליאן אמבפה, שלא כבש בארבעת משחקיו האחרונים עם פריז סן ז'רמן, אבל היום באצטדיון על שם קרויף מצא את הרשת כבר בחלוף שבע דקות משריקת הפתיחה והשלים צמד בדקה ה-53 בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה. בדקה ה-83 קווילינדשי הארטמן, שחקן פיינורד בן ה-21, הצליח לצמק כשכבש שער חכם בהופעת הבכורה שלו בנבחרת, אבל הולנד ירדה למקום השלישי. זהו הפסד שביעי של הולנד לצרפת בשמונת המפגשים האחרונים בין הנבחרות.

אירלנד - יוון 2:0

יוון אמנם עם משחק עודף על פני הולנד, אבל היא מקדימה אותה כעת בשלוש נקודות והיא במקום השני שמוביל לאליפות אירופה. גאורגיוס גיאקומאקיס (20) ויורגוס מסוראס (45+4) כבשו בדאבלין והותירו את האירים עם שלוש נקודות בלבד במאזנם.

רומלו לוקאקו, חלוץ נבחרת בלגיה. רויטרס
היה גדול על האוסטרים. לוקאקו/רויטרס

בית ו'

אוסטריה - בלגיה 3:2

מהפך בפסגת הבית ואלה השדים האדומים שמשיגים את הכרטיס ליורו. דודי לוקבאקיו (7 ו-55) ורומלו לוקאקו (58) העלו את האורחים ליתרון מהדהד של שלושה שערים, אבל החבורה של רלף רנגניק, שגם היא הייתה בלתי מנוצחת ערב המשחק, הצליחה לחזור ל-3:2 עם שערים של קונרד ליימר (73) ופנדל של מרסל זאביצר (84). בין לבין, אמאדו אונאנה הבלגי הורחק בכרטיס צהוב שני ואדום (78).

משחק נוסף: אסטוניה - אזרבייג'אן 2:0

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ נבחרת פורטוגל. רויטרס
היורו האחרון שלו? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

צפו בתקציר: צמד לרונאלדו ב-2:3 של פורטוגל

תקציר: פורטוגל - סלובקיה 2:3/ספורט1

בית י'

פורטוגל - סלובקיה 2:3

כריסטיאנו רונאלדו כבש פעמיים, העלה את מאזנו ל-125 שערים במדי הסלסאו ונבחרתו הבטיחה את הכרטיס ליורו 2024 בגרמניה, ככל הנראה התחרות הגדולה האחרונה של CR7 שגם בגיל 38 לא מפסיק להבקיע שערים ולהגדיל את השיא ככובש הגדול בכל הזמנים בזירה הבינלאומית. גונסאלו ראמוס (18) כבש ראשון מבישול של ברונו פרננדש, אבל כריסטיאנו רונאלדו הכפיל בפנדל (29) והשלים צמד בדקה ה-72 כשדחק מקרוב כדור רוחב של פרננדש שאחראי על בישול נוסף. דויד האנקו (69) וסטניסלב לובוטקה (80) רק צימקו עבור סלובקיה שנותרה במקום השני בבית.

משחקים נוספים בבית:

איסלנד - לוקסמבורג 1:1

ליכטנשטיין - בוסניה הרצגובינה 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully