וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקוטו: "אינני פוחד להישאר בארץ, אני מרגיש חלק ממנה"

האמריקאי יצא לנחם משפחות שכולות ברמת גן עם חבריו לקבוצה: "זה המעט שאני יכול לעשות לטובת אזרחי המדינה שאני כל כך אוהב"

בווידאו: זירת נפילת רקטה, רחוב החלוץ שדרות, 12 באוקטובר 2023/ראובן קסטרו

עירוני רמת גן משתתפת בצערן של משפחות הנופלים והנרצחים תושבי העיר. כחלק מתמיכת הקבוצה בקהילה בעיר רמת גן יצאו היום (חמישי) שחקניה ג'יי פי טוקוטו, הראל דדון, בניה סרור, רועי בן כוכב, עומר מרינוב ודנאל כוזהינוף, עוזרת המאמן נעמי קולודני, מנהל הקבוצה דורון הרשטט והמנכ"ל אלון בירנצויג לביקור וניחום המשפחות היושבות שבעה. השחקנים הביאו עמם למשפחות האבלות מגשי אירוח תרומת רשת "בייגל קפה", אחת מנותנות החסות של הקבוצה.

טוקוטו, אחד ממעטי הזרים בליגת העל שנשארו בישראל, ביקר יחד עם מרינוב את משפחת בר שדה ששכלה את בנה עילאי ז"ל. בשיחה שקיימו עם המשפחה התברר שהם אוהדי עירוני רמת גן. עומרי, אחיו של עילאי סיפר לטוקוטו שהוא עצמו נמנה עם חבורת המתופפים של אוהדי הקבוצה שליוותה אותה בעונה שעברה בליגה הלאומית.

טוקוטו נשאל על ידי המשפחה מדוע החליט להישאר בארץ ועזב כמו חבריו לקבוצה, והשחקן השיב. "גם בעבר, לפני מספר שנים במבצע 'שומר החומות', לא עזבתי את הארץ. אינני פוחד. זה המעט שאני יכול לעשות לטובת אזרחי המדינה שאני כל כך אוהב אותה, משחק כבר מספר שנים ומרגיש חלק ממנה".

ג'יי פי טוקוטו עם אוהד עירוני רמת גן עומרי בר שדה אחיו של עילאי ז"ל. עירוני רמת גן, אתר רשמי
ג'יי פי טוקוטו עם עומרי בר שדה, אחיו של עילאי ז"ל/אתר רשמי, עירוני רמת גן

דדון אמר אחרי ביקור הניחומים: "עם היוודע דבר האסון הגדול בשבת, הלב של כולנו נשבר. מהרגע שההלם הראשוני חלף, חשבנו כיצד נוכל לסייע ולתמוך. כשקיבלנו את ההודעה על מספר הנפגעים מרמת גן, נענינו ליוזמה לפקוד את בתי המשפחות האבלות בעיר. במהלך המפגשים המרגשים, שמענו סיפורי זוועה של צעירים וצעירות שקיפחו את חייהם בנסיבות טרגיות תוך מעשי גבורה שיזכרו לדורות. ליבנו עם המשפחות השכולות ברמת גן ובישראל כולה ואנו מתפללים לימים טובים יותר".

מנכ"ל מכבי עירוני רמת גן אלון ברינצויג אמר: "אנו רואים חשיבות רבה בחיבור קהילתי. הגענו היום לנחם מספר משפחות שאיבדו את יקיריהן והלב נקרע מסיפורי הזוועות ששמענו. באנו לחזק את המשפחות ויצאנו מחוזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully