וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היית רץ כמו שאתה יודע, אף אחד לא היה משיג אותך"

12.10.2023 / 16:00

ליאור אסולין ז"ל הובא למנוחות בנוכחות אלפים. אחיו של כדורגלן העבר שנרצח במסיבה ברעים, משה, ספד: "לא יודע איך ממשיכים מכאן". אחותו אורטל: "שמור עלינו יחד עם אבא". בתו אמור: "חלאות אדם השאירו לי חור בלב"

ליאור אסולין ז"ל, כדורגלן העבר שנרצח במסיבת הטבע ברעים, מובא למנוחות/רענן ברנובסקי

ליאור אסולין ז"ל, אחד החלוצים הבולטים בכדורגל הישראלי בעשור הראשון של המילניום הנוכחי, הובא למנוחות בבית העלמין כפר נחמן שברעננה. רק היום (חמישי) קיבלה משפחתו את הגופה, חמישה ימים אחרי מסיבת הטבע בקיבוץ רעים שבה נרצח אסולין באכזריות יחד עם עוד מאות מבלים, על ידי פושעי הטרור הנתעבים של חמאס. כאלף אנשים ליוו את אסולין בדרכו האחרונה.

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, שחקן העבר אבי נמני, מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי, תמיר בן עמי ששיחק איתו בהפועל רמת גןף שחקן העבר ברק בדש, עידן ורד מהפועל פתח תקוה, טל בן חיים ממכבי פתח תקוה, בעלי מכבי הרצליה אריאל שיימן, חברו יוגב בן סימון ונציגים מבני יהודה ובית"ר ירושלים היו בין אלה שהניחו זרים על קברו של אסולין.

אחיו משה ספד לו: "יש לנו כאב עצום בלב, באמצע מסע חיים שנקטע בדיוק ביום הולדתך ה-43. בעיקר נזכור את החיוך שלך, שלא ירד מפניך גם בזמנים הכי קשים ומורכבים. אני באמת לא יודע איך ממשיכים מכאן. כששמענו את הבשורה, הייתי בטוח שתצליח לרוץ מהר משם. אם רק לא היית עולה על הרכב הזה, אלא רץ כמו שאתה יודע לרוץ, אף אחד לא היה משיג אותך. אני בטוח. ביחד עם אבא תשמור עלינו מלמעלה".

משה אסולין בהלוויה של אחיו ליאור אסולין ז"ל. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
הלב נשבר. משה אסולין/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי
אמו של ליאור אסולין ז"ל בהלוויה. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
אמו של ליאור אסולין ז"ל/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי
גרושתו של ליאור אסולין ז"ל, מורן, סופדת בהלוויה. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
גרושתו של ליאור אסולין ז"ל, מורן/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי

אחותו אורטל אמרה בדמעות: "ליאור, אני לא מאמינה ש-12 שעות לפני אמרתי לך מזל טוב ליום ההולדת. תודה על רגעי האושר שנתת לנו. תמיד היינו אחים של אסולין. אעשה מה שאני יכולה כדי לשמור על שלושת המלאכים שלך. תשלח לי כוחות מלמעלה. אני לא מאמינה שאני עומדת פה, לא מעכלת שאתה לא איתנו. תשמור עלינו יחד עם אבא".

בתו אמור: "אבא שלי הלך ונרצח. תמיד אדע שאתה פה בשבילי. אף פעם לא הרגיש לי שאתה חסר לי, עם כל הפינוקים שלך רצית שיהיה לנו הכל ועבדת קשה. לא רצית שיחסר לנו כלום. נתינה אין סופית גם כשלא היה לו כלום. תעזור לי להמשיך. לא אשכח איך הערת אותי בימי הולדת עם ממתקים, יש לי הרבה זיכרונות טובים ממך. חלאות אדם השאירו לי חור בלב. אני מקווה ששתישאר גאה בנו גם מלמעלה, שאתה עושה צחוקים לכולם גם מלמעלה, שגם למי שנמצא איתך למעלה אתה מחלק ממתקים. אבא שלי, מתגעגעת אליך מאוד".

אבי נמני עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ בהלוויה של ליאור אסולין. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ עם אבי נמני/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי
יוגב בן סימון בהלווית ליאור אסולין ז"ל. רענן ברנובסקי
בן סימון נפרד מאסולין ז"ל/רענן ברנובסקי
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא בלוויה של ליאור אסולין ז"ל. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי
אבי נמני, עומר גולן, הלוויתו של ליאור אסולין ז"ל. רענן ברנובסקי
אבי נמני עם עומר גולן/רענן ברנובסקי
הלווייתו של ליאור אסולין ז"ל. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
אלפים ליוו את ליאור אסולין ז"ל בדרכו האחרונה/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי

גרושתו מורן כתבה: "איך אפשר להספיד אדם שהיה חלק בלתי נפרד מחיי עשרים שנה? אתה שכל החיים שלך גם בתקופות הכי אפלות היה צוחק. ליאור אהובי, הגבר היחיד בחיי שאהבתי, הגבר שלימד אותי להלחם. הגבר שהעביר אותי לא פעם נסיונות קשים, ומעולם לא חדלתי לאהוב. הגבר שרבנו כל כך הרבה פעמים, לא הסכמתי לוותר עליך אבא של הילדים שלי. אני מבקשת שתתן לי כוח להמשיך איתם, שתתן להם כוח להמשיך עם השבר הגדול. לא היה מקום שנכנסת אליו, והרצפה לא היתה מתרוממת משמחה. עם כל החברים, הכנסת אותנו לעולם שכולו טוב ושל מסיבה. חגגת את החיים גם במוות, ככה אני אזכור אותך. החצי השני שלי, שמור עלינו מלמעלה בבקשה. תמשיך להצחיק עד שתכאב לנו הבטן. תנוח על משכבו בשלום, לנצח אני אוהבת אותך וסליחה".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ: "נפרדנו היום מקורבן לפשע מתועב. ליאור אסולין הי"ד אהב את החיים גם אם לא תמיד הם האירו לו פנים. היו לי אתו שיחות רבות כאשר שיחק במכבי פתח תקוה ותמיד בלטה בהן האופטימיות חסרת הגבולות שלו. הוא זכה לשמח רבים, הגשים המון מחלומותיו ונקטף דווקא בפתחו של פרק חדש בחייו. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully