וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של ליאור אסולין קיבלה את גופתו, הלווייתו תיערך היום

12.10.2023 / 13:05

ארבעה ימים לאחר שזוהה כאחד הנרצחים במתקפת הטרור של החמאס במסיבה ברעים, כדורגלן העבר ייטמן בבית העלמין כפר נחמן ברעננה בשעה 16:00

בוידאו: הלווייתו של הנרצח בפיגוע בתל אביב, חן אמיר בקיבוץ רעים,/אבי רוקח

אחרי שהוגדר כנעדר במשך יממה מורטת עצבים, ליאור אסולין, אחד החלוצים הבולטים בענף בעשור הראשון של המילניום, זוהה ביום ראשון כאחד הנרצחים במתקפת הטרור של מחבלי חמאס. אסולין נכח במסיבה ברעים בה חגג את יום הולדתו ה-43, שחל ביום שישי. כמו עשרות מבלים אחרים, גם אסולין מצא את מותו כשנורה על ידי המחבלים שהקיפו את היער שבו התקיימה המסיבה. היום (חמישי) משפחתו של אסולין קיבלה את גופתו וההלווייה תיערך היום (16:00) בבית העלמין כפר נחמן ברעננה.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
קריירה עשירה ומרשימה - וסוף טרגי. ליאור אסולין/ברני ארדוב

אסולין בן ה-43 שיחק שנים ארוכות בליגת העל ובליגה הלאומית והבקיע שערים רבים. בשיאו נחשב לאחד החלוצים הטובים בישראל. אסולין החל את דרכו במכבי הרצליה, במדיה כיכב במשך חמש שנים, ולאחר מכן עבר למכבי פתח תקוה, בני סכנין (איתה רשם את הישג השיא בקריירה - זכייה בגביע המדינה), בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, אפולון לימסול, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, שתי קדנציות נוספות בהפועל פתח תקוה וגם בהפועל אשקלון ובקבוצות מליגות נמוכות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully