וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה מבהירים לאוהדי באיירן: "לא סביר שפרץ יגויס למילואים"

לנו זה מובן מאליו, אבל ב"בילד" הסבירו לגרמנים: "אין לו ניסיון בלחימה". עם זאת, הם טוענים: במקרה קיצון, גם השוער עשוי לקבל זימון

בווידאו: מפוני עוטף עזה במלון ג'ו, ת"א, 10 באוקטובר 2023/מערכת וואלה!

על רקע המלחמה בין ישראל לחמאס וגיוסם של יותר מ-360,000 אנשי מילואים לצה"ל, בגרמניה ראו לנכון להבהיר לאוהדי באיירן מינכן: דניאל פרץ לא צפוי לקבל צו. את מה שמובן מאליו עבורנו הישראלים, הסבירו ב"בילד" לגרמנים הבוקר (חמישי).

"מאוד לא סביר שמספר 18 של באיירן יגויס. בתור ספורטאי מצטיין, פרץ לא השלים שירות צבאי מלא כי הפסקה של שלוש שנים מכדורגל מקצועני הייתה פוגעת בקריירה המבטיחה שלו", נכתב. "כרגע צה"ל רק מגייס אנשי מילואים בעלי ניסיון בלחימה, שהוכשרו במהלך שירות החובה ואחריו. מאחר שפרץ חסר ניסיון שכזה, לא סביר שהוא ייקרא להילחם".

"עם זאת", סייגו בתקשורת הגרמנית, "במקרה קיצון שבו ישראל תחליט על גיוס רחב יותר במהלך המלחמה, כל הגברים הכשירים יכולים לקבל צו ללא קשר לניסיון שלהם בלחימה, וגם פרץ לא חסין. מה שכן, בעקבות הסטטוס שלו, הסיכויים שלו להימנע מהצטרפות לקרב גבוהים".

שוער באיירן מינכן דניאל פרץ. Rico Brouwer/Soccrates, GettyImages
לא נראה אותו על מדים בקרוב. דניאל פרץ/GettyImages, Rico Brouwer/Soccrates

כזכור, השבוע גינתה באיירן מינכן את פעולות החמאס בהודעה רשמית: "אין הצדקה לרצח ואלימות ברוטלית נגד אזרחים. אנו דואגים לחברינו בישראל ומקווים לדו-קיום של כל המזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully