וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הביסה את אנאדולו אפס 80:103 באיסטנבול

עודכן לאחרונה: 12.10.2023 / 23:16

יאבוסלה וקמפאסו הוליכו את אלופת אירופה לניצחון מרשים על האלופה הקודמת. פנאתינייקוס גברה על באיירן מינכן, נועם יעקב לא שותף בהפסד וילרבאן לפרטיזן. באסקוניה ניצחה בברלין

המחזור השני ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים בלבד. זאת לאחר שהמשחק של מכבי תל אביב במילאנו נדחה. במוקד עמד המפגש בין שתי האלופות האחרונות, בו ריאל מדריד הביסה את אנאדולו אפס בחוץ. אלבה ברלין נכנעה בביתה לבאסקוניה, וילרבאן הובסה גם על ידי פרטיזן בלגרד וופנאתינייקוס חגגה לראשונה העונה על חשבון באיירן מינכן.

שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה. Sonia Canada, GettyImages
שורה סטטיסטית מרשימה. יאבוסלה/GettyImages, Sonia Canada

אנאדולו אפס - ריאל מדריד 103:80

ניצחון חוץ מרשים לאלופת אירופה על האלופה הקודמת. הבלאנקוס פתחו בסערה ועלו ל-9:25, הטורקים צימקו ל-26:24 עם ריצה משלהם, אבל עד סיום המחצית ריאל חזרה לפער דו ספרתי והוליכה 41:55. ברבע השלישי הקבוצה הספרדית הגדילה את הפער ודקות הסיום כבר הפכו לגארג' טיים. גרשון יאבוסלה הוביל את ריאל עם 22 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות. פביאן קוזר קלע 18 ופקונדו קמפאסו סיים עם 15 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. את אנאדולו אפס הובילו דריוס ת'ומפסון עם 20 נקודות ורודריג בובואה עם 19.

פנאתינייקוס - באיירן מינכן 71:78

אחרי שבנתה סגל חלומי בקיץ, פנאתינייקוס פתחה את קמפיין היורוליג עם הפסד כואב מאוד, לאחר הארכה מול אולימפיאקוס היריבה המושבעת. זה קרה למרות 20 נקודות של קוסטאס סלוקאס, שנפצע ונעדר הערב נגד הבווארים של פבלו לאסו - אבל גם בלעדיו הירוקים השיגו את ניצחונם הראשון. האורחים נקלעו לפיגור דו ספרתי ברבע הראשון ומצאו את עצמם במרדף במשך רוב המשחק, אבל לא הצליחו לעצור את מתיאס לסור (16 נק') וג'ריאן גרנט (14 נק'). למספר דו ספרתי של נקודות הגיעו בשורות המארחת גם מריוס גריגוניס (11 נק') וחואנצ'ו הרננגומס (10 נק').

וילרבאן - פרטיזן בלגרד 88:62

ללא נועם יעקב, הצרפתים שוב הובסו על ידי יריבה סרבית. שבוע אחרי שנכנעו ב-19 הפרש בבלגרד, הם אירחו את פרטיזן, שכזכור הפסידה ביד אליהו למכבי תל אביב, כבר למחצית ירדו בפיגור דו ספרתי שרק הלך וצמח ככל שנקפו הדקות. פרנק ג'קסון עם 16 נקודות הוליך את קלעי המארחת, אבל זה היה רחוק מלהספיק מול 17 נקודות ו-6 אסיסטים של ג'יימס ננאלי ו-13 נקודות של זאק לידיי.

אלבה ברלין - באסקוניה 91:86

הפסד שני בשני מחזורים נחלה גם אלבה ברלין, שאחרי הפסד בשבוע שעבר לבאיירן מינכן נכנעה בביתה לבאסקוניה, שמצדה חגגה ניצחון ראשון העונה אחרי הפסד ביתי דרמטי לריאל מדריד. טים שניידר קלע 17 לזכות אלבה, אך מספר זהה של נקודות תרם גם קודי מילר-מקינטייר שהצטיין בבאסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully