וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל תל אביב התגייס לחזית: "מחובתי להיות עם אחיי לנשק"

סבסטיאן הרננדז ששייך לאדומים ומושאל לכפר שלם, מסייע בבסיס חימוש במרכז: "בעתות משבר, אנחנו הכי מאוחדים שיש"

בווידאו:השר איתמר בן גביר בהצהרה לתקשורת, שדרות, 11 באוקטובר 2023/מערכת וואלה!

מנשה זלקה לא לבד: שחקן הפועל תל אביב סבסטיאן הרננדז גויס בימים האחרונים, והוצב בבסיס חימוש במרכז. הרננדז בן ה-20, יליד ישראל שנולד לאם פרואנית ואב אורוגוואי ומייצג את נבחרת פרו, סיפר בגאוו לתקשורת הפרואנית על חלקו במלחמה.

"כשהבנתי שאנחנו נכנסים למלחמה, הייתי חייב להתייצב כדי להיות עם אחיי לנשק. אנחנו עושים הכל כדי לנצח. הכדורגל מושבת נכון לעכשיו, ולכן אני מתפקד באופן מלא בתור חייל ותומך כמה שאני יכול", סיפר הקשר בן ה-20, שמשחק העונה כמושאל בהפועל כפר שלם מליגה א'.

סבסטיאן הרננדס, הפועל תל אביב. מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
סבסטיאן הרננדס, הפועל תל אביב/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב

לדבריו של הרננדז, "הרגשתי חובה להיות עם חיילים. יש פה כמה אנשים מעולם הכדורגל שהצטרפו ללחימה. בעתות משבר, הישראלים כי מאוחדים שיש. כרגע הוצבתי בבסיס חימוש ואני עוזר עם נשקים, כדורים ומחסניות לחיילים שמאבטחים ואנשים שיוצאים ללחימה. עוזר איפה שאפשר בכל תחום החימוש. אני גאה להיות חלק מהמלחמה".

הרננדז צמח במחלקת הנוער של הפועל תל אביב בה החל להתאמן כבר בגיל 10. בעונה שעברה ערך הופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת במשחק הליגה נגד הפועל חדרה, במהלכו נכנס בתור מחליף. זו הייתה הופעתו היחידה בקבוצה עד כה. בקיץ הושאל להפועל כפר שלם יחד עם שחקנים נוספים ממחלקת הנוער של הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully